Kannattaako ostaa hoitopöytä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keiju86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Meillä tuli kovasti tarpeeseen. Mun selkä olisi ennen pitkää ollut aika joikkelissa jos olisi esim. sängyllä jatkuvasti joutunut vaihtamaan... Hommattiin Ikeasta hoitopöytä joka muuttuu nätiksi lipastoksi ja tällä hetkellä on lipastona käytössä =)

Meillä taitaa olla sitten samanlaiset hoitopöydät. :wave:

Esikoiselle meillä oli, käytettiin ensimmäiset 3kk ja sitten ei enää.. kertyi vain kivat määrät kaikkea tavaraa siihen päälle.. Jos olisin tiennyt hoitopöydän olevan ihan turha hankinta, olisin senkin rahan käyttänyt mielummin johonkin muuhun tärkeämpään.
Toiselle ei ollut enää vanhaa jemmassa, eikä yhtään ole kaivattu. Meillä oli lipasto vauvan tarvikkeille ja se riitti mainiosti.
Mutta.. joku tarvitsee, joku ei. En minä olen sanomaan onko tarpeellinen vai. Meillä oli täysin turha.

Meillä ykköshankinta vauvalle !

Meillä semmoinen kaappimallinen. Kaappiin sai hyvin kestovaipat.

Edelleen vaihdetaan vaippulit ja puetaan siinä ja taaperolla ikää 1v6kk.

On lapsen omassa huoneessa.

Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Meillä tuli kovasti tarpeeseen. Mun selkä olisi ennen pitkää ollut aika joikkelissa jos olisi esim. sängyllä jatkuvasti joutunut vaihtamaan... Hommattiin Ikeasta hoitopöytä joka muuttuu nätiksi lipastoksi ja tällä hetkellä on lipastona käytössä =)

Meillä taitaa olla sitten samanlaiset hoitopöydät. :wave:

Kiva :D On ollut kyllä fiksu ratkaisu kaikin puolin, ei jää pyörimään käytön puutteessa nurkkiin...

Kahden lapsen kokemuksella sanon et ei kannata. Vaipat saa vaihdettua vaikka sängyn päällä tai jos on joku työtaso. Ihan turhaan vie tilaa hoitopöydät, mun mielestä =) .
Vielä lisään et mun esikoista pysty hoitopöydällä hoitamaan edes jotenkin puolivuotiaaksi asti, mut ei sen jälkeen. Oli niin kova "vehtaamaan". Toista ois voinu vähän pidempään siinä hoidella.

Yhteistyössä