Kannattaako olla huolissaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "n22"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"n22"

Vieras
Harrastin seksiä 3.1. - 5.1. yhteensä 9 kertaa, suojaamattomasti. Kuukautisia minulla ei ole ollut kesän jälkeen, koska söin minipillereitä, jotka kuitenkin loppuivat ennen joulua ja en sitten vaivautunut hakemaan vielä uusia kun hormonikierukka on mietinnässä enkä vielä tällöin tiennyt harrastavani seksiä ylipäätään lähiaikoina, koska en ole parisuhteessa.

No ennen pillereitä menkat alkoivat kuitenkin aina kuun alussa, niin myös tällä kertaa eli tuolloin 5.1.-6.1. yönä. Omasta mielestäni minulla ei ole mahdollisuutta edes raskautua tuossa ajassa, koska kierto on suunnilleen 30pv ja ovulaatio ei voisi millään osua noille päiville. Nämä olivat myöskin siis ekat menkat pillerien lopettamisen jälkeen, mutta tuskin ovat sotkeneet kiertoani?

Nyt olen siis vähän tuskissani tästä omasta typeryydestäni ja lapsi ei todellakaan ole toivottu. Lähinnä kyselisin, että milloin kannattaa testata mahdollista raskautta ettei vaan mene liian pitkälle ja tämän vuoksi en sitten saisikaan aborttia tms?

Enkä tarvitse mitään moraalisaarnoja typeryydestäni, lähinnä vain neuvoja esimerkiksi tuohon keskeytykseen. En voi puhua asiasta ystäväpiirissäni, koska siellä toivotaan kovasti lapsia ja tämä asia aiheuttaisi vain turhaa riitelyä.

Yhteistyössä