Kannattaako näitä lapsen kenkiä myydä vai heittää roskiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ton kuvan perusteella noita ylärivin keskimmäisiä en ostaisi. Muuten riippuu kunnosta ja erittäin paljon myös hinnasta. Itse olen myynyt yhdet kengät jotka olin valmis heittämään roskiin. Äiti sanoi että hän vähän tuunaa niitä, ja kyllä vaan joku heti osti. Itse en kyllä olisi ostanut.

Ton kuvan perusteella noita ylärivin keskimmäisiä en ostaisi. Muuten riippuu kunnosta ja erittäin paljon myös hinnasta. Itse olen myynyt yhdet kengät jotka olin valmis heittämään roskiin. Äiti sanoi että hän vähän tuunaa niitä, ja kyllä vaan joku heti osti. Itse en kyllä olisi ostanut.

Nuo on pohjistaan hyvät ja ei myöskään sisältä huonot kun noita kenkiä oli pussillinen tuolla eli useat olleet käytössä samaan aikaan.
hintoina ajatteli 1-2 euroa.
mutta olen niin huono arvioimaan kengistä ja miettiä sitä ostaako ihmiset käytettyjä kenkiä koska ne kuitenkin kävelijänsä jalkaan ehtii muokkautua vähän vaikka niillä käveltäisiin pari kertaa.

UFF keräyslaatikkoon voisit viedä. Netistä saat katsottua, että missä on lähin keräyspiste. Tai sitten voit lahjoittaa kirpputorille, mikäli et itse jaksa myydä. Roskikseen nyt ei ainakaan kannata laittaa hyväkuntoisia kenkiä. Se olisi luonnon haaskausta...

Nuo on pohjistaan hyvät ja ei myöskään sisältä huonot kun noita kenkiä oli pussillinen tuolla eli useat olleet käytössä samaan aikaan.
hintoina ajatteli 1-2 euroa.
mutta olen niin huono arvioimaan kengistä ja miettiä sitä ostaako ihmiset käytettyjä kenkiä koska ne kuitenkin kävelijänsä jalkaan ehtii muokkautua vähän vaikka niillä käveltäisiin pari kertaa.

Jos saat ne puhtaaksi niin koita vaan myydä. Voi ne sen jälkeenkin pois heittää. Itse olen aika tarkka kenkien kanssa, sellaisia joissa pohja on kulunut tai niissä on sisällä jäljet (kuten noissa sandaaleissa) en osta. Mutta hyväkuntoiset joissa ei näy käytön jälkiä kyllä ostan. Itse laitoin hyväkuntoisille poikien kengille, joita voi käyttää myös juhlissa hintaa 3 euroa, kaikki kolme paria meni ekana päivänä. Koot olivat 20, 22 ja 25.

Nuo ylärivin lenkkarit ja alarivin "kultaiset" ballerinat voisin ainakin minä aivan hyvin ostaa lapselle ns. varakengiksi, harmi vaan kun taitaa postikulut olla kenkäpakeiteissa aika suuria.
;)

Ei multa ainakaan kirpparilla kukaan ostanut kenkiä. Hinnat oli 0,50-1,50 euroa. Kalleimmat olivat Superfitin melkein käyttämättömät poikien kävelykengät 3 euroa. Ainoastaan yhdet tytön sandaalit menivät eurolla. En enää aio myydä kenkiä kirpparilla. Enpä kyllä itsekään osta kenkiä kirpputorilta, paitsi kumpparit voin ostaa. Muut kengät ostan uutena.

Luulenpa että muut paitsi ylärivin kangastossut ja sandaalit menisivät pesun jälkeen kirppiksellä kaupaksi.

Itselläni on paraikaa kirppiksellä myyntipöytä, ja eilen juuri huomasin että kahdet kengät olivat menneet kaupaksi, kummatkin siistejä ja vähän käytettyjä, ja sellaisia olen itsekin ostanut.

Yhteistyössä