P
Piitu
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mirena-08:ja ei pahalla mut varsinki ku Kreikkaan suuntaatte!
Jos olisin sinä niin mä ottaisin ties mitkä vakuutukset :|
Mistä syystä?
Ollaan menossa pienehkölle saarelle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mirena-08:ja ei pahalla mut varsinki ku Kreikkaan suuntaatte!
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Olihan tässä taannoin julkisuudessa haastattelu miehestä joka lennätettiin Suomeen hoitoon ulkomailta; joutui maksamaan ambukanssilennon itse ja siksi menetti kotinsa. Oli olettanut että kyllä Suomen valtio kansalaisensa kuljetukset maksaa....siksi teki asiasta julkisen....
Niissä koneissa on hiukka kalliit laitteet ja ammattitaitoinen henkilökunta, ei ne nouse ilmaan ilman rahaa,
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Piitu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tohon että reissaatte kotimaassa useammin, tuossa ifin vakuutuksessa on mukana alle 18v lapset ja vakuutus on voimassa 50 km päästä kotoa.
Katsoin just että Tapiolalla oli kans 50 km kotoa ja tais olla alle 16 vuotiaat lapset. Joka siis riittää mainiosti, kun vanhempikin on vasta 2,5
Kauhee paperisota alkaa kilpailuttamaan kaikkia.. Josko kävelis vaan Tapiolaan ja ottas sieltä?
Ottakaapa selvää että saako if:ltä enää nykyään tällaista vakuutusta - juuri pyysimme tarjousta eikä tällaista ole kuulemma enää myynnissä!