Ä
äiti.immeinen
Vieras
Oon 161 cm ja painan 58,5Kg. Painoindeksi jotain 22,? Mietin kannattaako lähtee laihikselle vai ei. Olis kiva painaa 50Kg, mutta se on aika vaikee pitää tai siihen täytyy ponnistella, että paino pysyy. Mulla joskus on saattanut olla lieviä syömishäiriö ajatuksia. Olisko järkevämpää olla tälläisenä "vähän pyöreämpänä" vai sitten reilusti hoikempana? Tykkäisin olla kevyempi, mutta tykkään myös syödä herkkuja 
Mielipiteitä!!
Mielipiteitä!!