Oli kysymys tuossa jokin aika sitten täälläkin palstalla? Moni mielestään kuului ja piti sitä hyvänä, osa piti huonona, neuvotteli mielstään itse paremman työehtosopimuksen. Peilatkaapas asiaa nyt tähän Tehy-jupakkaan....?
Mistä muuten johtuu, etteivät tämä sairaanhoitajat ole nyt jokainen yksinään nauvottelemassa palkoistaan koska sehän on eräiden mielestä paras tapa hoitaa asioita, eikä istua liittojen takana ja maksaa suuria jäsenmaksuja turhasta??

Mistä muuten johtuu, etteivät tämä sairaanhoitajat ole nyt jokainen yksinään nauvottelemassa palkoistaan koska sehän on eräiden mielestä paras tapa hoitaa asioita, eikä istua liittojen takana ja maksaa suuria jäsenmaksuja turhasta??