Kannattaako imetyspaidat myydä eteenpäin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhaNainen harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhaNainen harmaana

Vieras
Mulla on siis ehkä 5 erilaista ihan perus imetyspaitaa/-toppia. Mietin että ostaako sellasia kukaan käytettynä, vai onko se vähän sama ku yrittäis myydä vaikka vanhoja rintsikoita? Entä missäköhän ne mahdollisesti kannattais myydä, ja jos huutiksessa niin pakettina vai erikseen?

Okei, mäpä laitan ne pyykkikoneen kautta huutikseen. Musta on tuntunu lähiaikoina et oon muuttunu ihan vajaaks ku en tajuu enää mistään mitään ja kyselen koko ajan tyhmiä. :D

Huutiksen harmipuoli on se, että kaikki vaatteet tuntuvat olevan kokoa s. Mulla oli imettäessä liivikokokin F ja erinäinen ylimääräinen kilo vielä mukana, joten ihan turha edes haaveilla mistään s-koosta. Sinne saisi ehkä yhden tissin... Että jos joku haluaa myydä siellä isompia, ostan :)

[QUOTE="jojo";23169653]Huutiksen harmipuoli on se, että kaikki vaatteet tuntuvat olevan kokoa s. Mulla oli imettäessä liivikokokin F ja erinäinen ylimääräinen kilo vielä mukana, joten ihan turha edes haaveilla mistään s-koosta. Sinne saisi ehkä yhden tissin... Että jos joku haluaa myydä siellä isompia, ostan :)[/QUOTE]

Haha, mulla oli tismalleen sama ongelma imettäessäni, tissit oli kokoa pamea-andersson x 2. :D Noin paidat kyllä ainakin mahtui mulle. :)

Yhteistyössä