Kannattaako englannista tilata äitiysvaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaatteee vähissä.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ajattelin tilata asos.comista sit kun tulee seuraavan kerran ajankohtaiseksi. Hinnat on samaa luokkaa kuin Suomessa esim. mamaliciusin vaatteet, mutta valikoima parempi ja tuolla on yleensä todella hyviä alennusmyyntejä verrattuna suomeen.

[QUOTE="vieras";23635830]Mä ajattelin tilata asos.comista sit kun tulee seuraavan kerran ajankohtaiseksi. Hinnat on samaa luokkaa kuin Suomessa esim. mamaliciusin vaatteet, mutta valikoima parempi ja tuolla on yleensä todella hyviä alennusmyyntejä verrattuna suomeen.[/QUOTE]

Asoksella oli tosiaan todella nättejä äitiysvaatteita, ja TODELLA laaja valikoima. Äitiysuimapukujakin on varmaan parikymmentä erilaista.

Tuleeko enkusta tilattaessa "ongelmia" tullin kanssa vai tuleeko ne suoraan postiin? Täytyypä käydä katsomassa nuo kaupat. Sitten kun tajuaisi vielä kursseista jotain.

Mä oon suosinu suomalaista ja tilannu missymom.fi äitiyspaitoja, jotka on tehtykin Suomessa. Löytyy kyllä hyvin valikoimaa mun makuun. Ja niillä on aika usein kaikenlaisia tarjouksia, niinku nyt -20% kaikista tuotteista.

Yhteistyössä