Kannatatko pakkorokotuksia suomeen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
On kiva vetäistä matto piikkipalvojien alta :sneaky::LOL:

 
vierailija
Onpa mennyt tämäkin asia jo perin lapselliselle tasolle, kun omista henk. koht. ratkaisuista nimitellään ja ajaudutaan ns. kahteen leiriin. Itsekukin varmasti on omalla kohdallaan miettinyt päätöksensä ja siinä seisköön. Ei siinä tarvita kummaltakaan puolelta syyllistämistä.
 
Onpa mennyt tämäkin asia jo perin lapselliselle tasolle, kun omista henk. koht. ratkaisuista nimitellään ja ajaudutaan ns. kahteen leiriin. Itsekukin varmasti on omalla kohdallaan miettinyt päätöksensä ja siinä seisköön. Ei siinä tarvita kummaltakaan puolelta syyllistämistä.
Mua huvittaa se että rokotettu ei voi istua rokottamattoman kanssa saman pöydän ääressä. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
Oikeesti? Mistä sitä tietää, kuka on rokotettu ja kuka ei.. Vai onko kyseessä joku pieni piiri, jossa tiedetään toistensa ratkaisut asiassa? Joka tapauksessa naurettavaa touhua, tuokin.
Piikitetyt kyllä kertoo muille hanakasti, minua osoiteltiin ainoana synttärikekkereillä, että ”tuo” ei ole ottanut.

Sitä ennen paikalla ollut moitti muutamaa sieltä poistunutta sukulaistaan, jotka eivät ole ottaneet piikkiä.

Tuttavani kertoi samaa. Hän oli ollut juhlissa ja viimeisenä paikalle saapunut henkilö huikkasi jo ovelta että kai täällä on kaikki rokotettuja? Silloin häntä osoiteltiin. Tämähän johtaa erittäin ikäviä tilanteisiin ja pistää ystävyys- ja sukulaisuussuhteet koetukselle.

Toisaalta tulee myös uusia hyviä ystäviä kriittisten realistien joukosta :)
 
vierailija
Piikitetyt kyllä kertoo muille hanakasti, minua osoiteltiin ainoana synttärikekkereillä, että ”tuo” ei ole ottanut.

Sitä ennen paikalla ollut moitti muutamaa sieltä poistunutta sukulaistaan, jotka eivät ole ottaneet piikkiä.

Tuttavani kertoi samaa. Hän oli ollut juhlissa ja viimeisenä paikalle saapunut henkilö huikkasi jo ovelta että kai täällä on kaikki rokotettuja? Silloin häntä osoiteltiin. Tämähän johtaa erittäin ikäviä tilanteisiin ja pistää ystävyys- ja sukulaisuussuhteet koetukselle.

Toisaalta tulee myös uusia hyviä ystäviä kriittisten realistien joukosta
Taisit kertoa tästä jo aiemmin harmaana.. .
 
vierailija
Piikitetyt kyllä kertoo muille hanakasti, minua osoiteltiin ainoana synttärikekkereillä, että ”tuo” ei ole ottanut.

Sitä ennen paikalla ollut moitti muutamaa sieltä poistunutta sukulaistaan, jotka eivät ole ottaneet piikkiä.

Tuttavani kertoi samaa. Hän oli ollut juhlissa ja viimeisenä paikalle saapunut henkilö huikkasi jo ovelta että kai täällä on kaikki rokotettuja? Silloin häntä osoiteltiin. Tämähän johtaa erittäin ikäviä tilanteisiin ja pistää ystävyys- ja sukulaisuussuhteet koetukselle.

Toisaalta tulee myös uusia hyviä ystäviä kriittisten realistien joukosta
Äläpä yleistä moista. Se, että tuttavapiirissäsi on kummallista käytöstä ei todellakaan tarkoita, että kaikkialla on. Itse en ole moista nähnyt enkä kuullut, keskustelen asiasta, jos siitä nyt ylipäätään pitää keskustella, neutraalisti enkä mainosta omaa päätöstäni kenellekään, koska se ei kuulu kenellekään. Oudot on ympyrät sulla. Jaksamista.
 
vierailija
Samoin

Rokottamattomienhan pitäisi vältellä tautiin edelleen sairastuvia, ja sitä edelleen levittäviä piikitettyjä viruslinkoja…
Viruslinkoja ovat molemmat, kyllä. Mahdollisessa tartunnassa ja sairastuvuudessa ilmenee sitten erot, rokottamattomalla on suuremmat riskit kohtalokkaaseen sairastuvuuteen.
Mutta riskejä löytyy jokaisen elämästä joka päivä. Kuolema ei kenenkään kohdalla erikseen ilmoita tulostaan.
 

Yhteistyössä