Kannabiksen kotikasvattaja paikalla, kysy!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Kukka";24061631]Multa. Nyt kasvit on ollu n. 6 viikkoo vegessä, pian vaihtuu valojakso. Yleensä on 4 viikkoo riittäny, mutta nyt ötökät pääsi yllättämään.[/QUOTE]

Auts, no hyvä että sait ne kuriin. Ite kasvatin alusta asti bubblerissa, vegeajaks riitti 2-3viikkoa. :)

Tiedäkkö, että sut voidaan jäljittää ip-osoitteen ansiosta, jos kirjoittelet vaikka kotikoneeltasi.

Mulla ei ole mitään vastaan kotikasvatusta, turhanpäivästä että poliisit käyvät ottelemassa kiinni tämmösiä.

Kasvatatko vain omaan käytöön? Poltteletko itse? Kuinka usein?
Miten se kasvatusprosessi etenee? mistä tietää, että se kasvi on valmis käytettäväksi? Mitä sitten tapahtuu? Kuivatetaan vai? Miten?

Kyselyikä :D.

Alkuperäinen kirjoittaja ei mistään vai?;24061775:
Mistä tunnistaa kotikasvattajan? Mitä sen asunnossa on sellaista, josta tunnistaa? Ellei kasvit ole näkösällä? =)

Nykyään kasvatus ei ole sidoksissa ikään, sukupuoleen, yhteiskunnalliseen statukseen tai oikeastaan mihinkään, joten kuka vain voi olla kotikasvattaja. Hajusta voi tunnistaa ellei hajunpoistoa ole hoidettu.

Alkuperäinen kirjoittaja mistään mitään tietämätön;24061779:
Miten tossa pääsis alkuun?

Kiinnostais.

Hommaat asianmukaiset kasvatusvermeet, siemeniä tai pistokkaita ja ei muuta kun kasvattamaan. Ei tämä mitään rakettitiedettä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja ei mistään vai?;24061784:
Kasvatatko vain omaan käytöön? Poltteletko itse? Kuinka usein?
Miten se kasvatusprosessi etenee? mistä tietää, että se kasvi on valmis käytettäväksi? Mitä sitten tapahtuu? Kuivatetaan vai? Miten?

Kyselyikä :D.

Kasvatan omaan käyttöön, toki tarjoon kavereille, mutta en myy. Olen satunnaiskäyttäjä eli en polttele edes joka viikko ja joskus on ollu useita kuukausiakin taukoa. Toki sitten kun sato on valmis, tulee pajauteltua jonkin aikaa aamusta iltaan :D .

Siemen isketään multaan, odotetaan, valot saa palaa 24/7. Latvotaan, annetaan ravinteita, vaihdetaan valojakso 12/12, odotellaan lisää ja hoidetaan hellästi. Väristä näkee millon on valmista. Vesihuuhtelu, vuorokaudeks pimeeseen ja leikataan kasvi roikkumaan alaspäin kuivumaan. Tässä näin lyhyesti selitettynä.

Yhteistyössä