Kannaako äitiysvaatteet myydä huutiksessa yksittäin vai paketissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackAdder
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BlackAdder

Jäsen
03.09.2009
115
0
16
Tässä innostuin järjestystä vaihtamaan ja kaappeja tyhjentämään ja jostain olisi nyt luovuttava et saisi kaappeihin tilaa. Ajattelin nuo äitiysvaatteeni myydä pois. Kannataisko huutiksessa myydä pakettina vai yksittäin?
Jos pakettina niin voiskohan siihen lisätä kantoliinan kun kuitenkin samoilla postareilla tulisi vai kannattaako myydä se erikseen?

Minkä kokoisia sulla on?

Tuon kantoliinan laittaisin erikseen tai sitten jos on aikaa odotella niin laittaa että halutessa voi ottaa kantoliinan mukaan siihen ja siihen hintaan kun tulee samoilla postareilla =)

Vaatteet pääsääntösesti S-kokoa. Mutta sit osa XS ja osa M. Mutta itte käytän S-kokoa niin oisko silti väärin laittaa noita XS ja M samaan pakettiin, koska ainakin mulle ne meni raskausaikana. Vai onko ihan tyhmää laittaa paria eri kokoa

Alkuperäinen kirjoittaja BlackAdder:
Vaatteet pääsääntösesti S-kokoa. Mutta sit osa XS ja osa M. Mutta itte käytän S-kokoa niin oisko silti väärin laittaa noita XS ja M samaan pakettiin, koska ainakin mulle ne meni raskausaikana. Vai onko ihan tyhmää laittaa paria eri kokoa

Mulle kans listaa :D

Yhteistyössä