Kankaiden vaihto rattaisiin tai vaunuihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kankaat vaihtoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kankaat vaihtoon

Vieras
Onko täällä ketään joka olisi vaihtanut rattaisiin tai vaunuihin uudet kankaat? Oliko vaihtaminen vaikeaa? Tietysti olisi mukava nähdä lopputuloksista kuvia :-)

En, mutta olen parit huvittavat riepuviritelmät nähnyt. Äläkä vaan ala tuunaamaan jotain vanhoja itselläsi olleita 70-80-luvun vaunuja. Ne ovat jopa vaarallisia nykymittapuun mukaan ja yhtä mukavat vauvalle kuin sen ikäiset autot. Putket vinossa ja jouset länkällään. Ajattele silloin lastasi äläkä omia mielitekojasi. Tämä siis vain epäilynä, kun näitä retroilijoita aina silloin tällöin tulee vastaan.

Minä vaihdoin pari vuotta sitten Oran rattaisiin kankaat.
http://www.aijaa.com/v.php?i=3722798.jpg
Noihin ei vaihtaminen ollut vaikeaa. Purin vanhat kankaat ja leikkasin niiden mukaan uuden ( vain päälle, alapuolella vanhat hyväkuntoiset kankaat) ja ompelin uuden reunanauhan kiinni. Nuo palvelivat meitä ihan hyvin. ja ovat vieläkin käyttökelpoiset vaikkakin autotallin koristeena nykyään :D

Mä vaihdoin vanhoihin avorattaisiin kankaan. Kangas oli vanha verho. Helppoa oli kun purki ne vanhat päälliset osiin ja teki niistä kaavat.

3724002.t.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja kankaat vaihtoon:
ov, nuo sinun rattaat on kyllä todella kauniit! Oliko rungon väri jo valmiina tuollainen vaalea vai onko sekin maalattu?

Runko oli valkoinen ostettaessa. Kivat menopelit on olleet ja herättäneet huomiota kaupungilla. Rattaat maksoi 8 e kirppiksellä ja verhot 3 e. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ov:
Alkuperäinen kirjoittaja kankaat vaihtoon:
ov, nuo sinun rattaat on kyllä todella kauniit! Oliko rungon väri jo valmiina tuollainen vaalea vai onko sekin maalattu?

Runko oli valkoinen ostettaessa. Kivat menopelit on olleet ja herättäneet huomiota kaupungilla. Rattaat maksoi 8 e kirppiksellä ja verhot 3 e. :)

Vauh, tosi kivan ja persoonallisen näköiset ja edulliset!

Minulla on just tuollaiset avorattaat + irrotettava kuomu. Runko on teräksen värinen. Huomenna suuntaan kangaskauppaan ostamaan kankaat.

Uusimmat

Yhteistyössä