Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei! Karkulainen paljastui. Mies lähti ulos etsimään, minä menin sohvalle ihan hiljaa. Niin sitten kuului hiljaista hipsutusta kodinhoitohuoneesta päin. Nyt se sai ruokaa, ja laitoin oven tiukasti kiinni perässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei! Karkulainen paljastui. Mies lähti ulos etsimään, minä menin sohvalle ihan hiljaa. Niin sitten kuului hiljaista hipsutusta kodinhoitohuoneesta päin. Nyt se sai ruokaa, ja laitoin oven tiukasti kiinni perässä.
Eikö sille oo häkkiä?
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Lupaa ettette ikinä ota mitään lemmikkiä tai edes enää hoitoon mitään eläin-ressukkaa. Upea hoitopaikka pupulla, ei voi muuta sanoa - pelkillä lapsilla hoidossa, "löytyisköhän samanlaista tilalle". Löytyisköhän parempaa ihmistä sun tilalle? Törkeää. Pistää vihaksi tällaiset ääliöt.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei! Karkulainen paljastui. Mies lähti ulos etsimään, minä menin sohvalle ihan hiljaa. Niin sitten kuului hiljaista hipsutusta kodinhoitohuoneesta päin. Nyt se sai ruokaa, ja laitoin oven tiukasti kiinni perässä.
Eikö sille oo häkkiä?
ei kani tarvi häkkiä, jos sillä on vessalaatikko ja ruoat tarjolla sekä suljettu tila missä ei ole johtoja ym vaarallista. meidänkään kani ei oikeastaan edes tarvitsisi häkkiä. kanilla on oma huone jossa se saa olla aina vapaana
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Lupaa ettette ikinä ota mitään lemmikkiä tai edes enää hoitoon mitään eläin-ressukkaa. Upea hoitopaikka pupulla, ei voi muuta sanoa - pelkillä lapsilla hoidossa, "löytyisköhän samanlaista tilalle". Löytyisköhän parempaa ihmistä sun tilalle? Törkeää. Pistää vihaksi tällaiset ääliöt.