Kangasala kirpputori Puotikuu - kannattaisko käydä?

• Viestiketjun aloittaja pitäiskö mennä...
  • Ensimmäinen viesti
kisu
Aivan mahtava paikka!

Siisti ja valoisa ja löytyy myös monipuolista ja hyvää tavaraa. Ainoastaan toisinaan jollakulla myyjällä on liian suuret kuvitelmat, joka näkyy hinnoissa, harvemmin kuitenkin. Suosittelen ehdottomasti!!!!

Kauempaa
Kannattaa käydä. Olen kotoisin Kangasalta mutta asun kauempana. Poikkean, kun käyn siellä päin. Siisti paikka, joskin aika pieni, ja yleensä jotain löytyy. Ei mitään aarteita mutta käyttötavaraa.

kokenut
Joka kerta olen jotain kivaa löytänyt. Tavarat vaihtuu tiuhaan ja aina on ollut niin puhtaita ja hyväkuntoisia vaatteita. Koko kirppis on mielestäni esimerkillisen siisti.

hanna
Paikka ja omistaja ovat kivoja, mua vaan hämää kun siellä pyydetään ihan poskettomia hintoja - kuinka joku voi kuvitella saavansa käytetystä arkivaatteesta euroa enempää? Näin alennusmyyntien aikaan hirveät hintapyynnöt oikein korostuvat - kyllä mä mielummin haen uuden kaupsta samalla hinnalla. Joskus oikein harmittaa, että kirppiksillä ei voi tingata....

"Lotta"
Marras/joulukuun vauhteessa Puotikuu vaihtaa omistajaa! Uudella omistajalla Orivedellä lastenvaateliike, ja toivon tosissaan ettei sekota uusia ja vanhoja vaatteita Puotikuuhun :/ Jotenkin pidin Liisan kirppis meiningistä, ja erittäin hyvästä asiakaspalvelusta :) Uudella yrittäjällä on kyllä suuret saappaat mihin astua...

Yhteistyössä