Kaneista tietävät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkasen epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikkasen epätietoinen

Vieras
Meillä on 6v vanha herra kani ja nyt uusi poika kani, en uskalla pistää samaan häkkiin, ettei tuu riitaa.
Mutta tossa lattialla ollaan valvotusti annettu tutustua toisiinsa. Mut nuori kani on vaan paikoillaan ja vanha herra menee ja nylkyttää päällä sen kun kerkee. Onko tuo ihan normaalia, vai onko mein nuorempi kani sittenkin tyttö, vaikka poikana ostettu?
 
ookko kurkannu sinne???
http://sonja.iki.fi/sonja/kani/hankkiminen.shtml
tuolta löytyy kuvan kera opastusta??????? ittellä gerbbu-------->> luulen tuli niin suuri riita et toinen niistä katos== näin joskus eläin maailmassakin et kaikki ei vaan tuu kaikkien kans toimeen??
 
Leikkaamattomat puput nylkyttävät kaikkea mitä näkevät... Sukupuolella ei ole merkitystä :) Voithan aina hätistää pupu herran pois pikkupupun päältä josko näin oppisi ettei saa nylkyttää... Käännä pikkupupu selälleen ja vilkaise löytyykö munat :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
Meilläkin kaksi poikakania pyöräytti yks kaks yllättäen komean pesueellisen pikkukaneja. :)

Mun isän kotona oli kuulemma kissa nimeltään valkoinen kolli :D, aikaajoin sillä kollilla oli pentuja ;-).
 
On mahdollista että on tyttö, mutta ei tuo vältämättä sitä tarkoita. Musta kuulostaa siltä että nuorempi kani alistuu jähmettymällä paikoilleen. Tuo nylkyttäminen on kanien tapa alistaa toista. Myös naaraat voivat tehdä sitä, vaikka toisille naaraille.

Kanien sukupuolen määrittäminen ei ole kaikkein helpoin homma, mutta aikuisella uroksella kivekset ja penis näkyy selvästi. Koita verrata kanien sukuelimiä näyttääkö samalta, vai saatteko perheenlisäystä :D
 
Kahta uroskania ei IKINÄ yhteen. Ajan myötä toinen tappaa toisen.
Kanit voivat nylkyttää mitä tahansa, se ei tarkoita että toinen olisi tyttö. Varsinkin jos toinen on vielä kovin nuori.

Miksette ottaneet tyttökania jos haluatte ne toisiinsa tutustuttaa?

www.puput.net on hyvä foorumi, suosittelen lukemaan kunnolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:
Kaksi kanipoikaa harvemmin tulee toimeen keskenään. Todennäkösesti tyttö on se nuorempi, tai vanhempi uros on hyvin suvaitsevainen =)

Ei se mitenkään mahdotonta ole. Meillä on ollu paljon poikia jotka tulevat hyvin toimeen keskenään. Aikuinen uros voi hyväksyä (ainakin meillä ollu näin) aika helpostikin nuoren uroksen jos se ei ole vielä sukukypsä. Jos kaneilla on tarpeeksi tilaa niin voivat hyvinkin tulla toimeen. Samoin samasta poikueesta/ihan pienestä yhdessä olleet pojat ovat aikuisinakin tulleet keskenään toimeen. Sen sijaan kahta aikuista toisilleen vierasta urosta ei yleensä voi pitää yhdessä.

Tuohon ap:n tilanteeseen vaikuttaa sekin ettei heillä ole tyttö kania, jolloin poikien ei tarvitse ruveta tappelemaan tytöistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kahta uroskania ei IKINÄ yhteen. Ajan myötä toinen tappaa toisen.
Kanit voivat nylkyttää mitä tahansa, se ei tarkoita että toinen olisi tyttö. Varsinkin jos toinen on vielä kovin nuori.

Miksette ottaneet tyttökania jos haluatte ne toisiinsa tutustuttaa?

www.puput.net on hyvä foorumi, suosittelen lukemaan kunnolla.

No eikä tapa välttämättä :headwall: Kyllä meillä on vuosia yhdessä eläneitä poikia ja ihan sovussta ovat. Toki kahta toisilleen vierasta urosta ei voi tuupata samaan häkkiin, mutta ap onkin antanut kanien tutustua lattialla ja oletettavasti ollu valmiina nappaamaan toisen pois jos riitaa olisi tullut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:
Kaksi kanipoikaa harvemmin tulee toimeen keskenään. Todennäkösesti tyttö on se nuorempi, tai vanhempi uros on hyvin suvaitsevainen =)

Ei se mitenkään mahdotonta ole. Meillä on ollu paljon poikia jotka tulevat hyvin toimeen keskenään. Aikuinen uros voi hyväksyä (ainakin meillä ollu näin) aika helpostikin nuoren uroksen jos se ei ole vielä sukukypsä. Jos kaneilla on tarpeeksi tilaa niin voivat hyvinkin tulla toimeen. Samoin samasta poikueesta/ihan pienestä yhdessä olleet pojat ovat aikuisinakin tulleet keskenään toimeen. Sen sijaan kahta aikuista toisilleen vierasta urosta ei yleensä voi pitää yhdessä.

Tuohon ap:n tilanteeseen vaikuttaa sekin ettei heillä ole tyttö kania, jolloin poikien ei tarvitse ruveta tappelemaan tytöistä.

No olenko väittänyt sen olevan mahdotonta?
 
As you move the recession may possibly theoretically become above, the reality is that will lack of employment remains very high along with isn't demonstrating any signals of decreasing. The truth is, your results are going up ever since the actual national government's stimulus software programs are removal available. prentice capital management website So that the product sales amount with a degree that will keep the retail company afloat, you may want to create a few key modifications. http://www.youtube.com/watch?v=D1kyPcQU3YQ A new Full price Experience
 

Yhteistyössä