Kandeeko viedä 13kk poika huomenna uudelleen lääkäriin kun kuume vaan jatkuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stresssaantunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Stresssaantunut

Vieras
Pojalla ollut kuumetta sunnuntaista lähtien ja yskii kovasti . Ei ole syönyt oikein mitään sunnuntaista. Juonut maitoa noin 5-7 dl/päivä.
Tiistaina käyty lääkärissä jossa totesi nielun ja korvan punoituksen ja antoi antibiootit mutta epäili taustalla olevan myös viirusta.
Kuume vaan jatkuu...
Pitäiskö huomen jos on kuumetta viedä uudelleen lääkäriin?

Olen niiin paniikissa kun ei parane poika....Tää on rankkaa mullekin..

Kuumetta on 38-39 astetta vaihdellen.

Välillä väsynyt ja on sylissä mutta kun saadaan lämpöä alas on vähän innostuneempi ja saattaa kävellä talossa ja jopa hymyillä muttei kuten terveenä...Vähän leikkiikin..

mä veisin, tosin musta on tullu ihan hysteerinen jo ton pikku neidin sairasteluista (14kk), kun on jo 3 kertaa otettu sairaalaan sisään korkean kuumeen takia..(viimeksi lääkäri tokaisi, että "on kyllä reippaan oloinen neiti, varmaan vauvarokkoa"..verikokeiden jälkeen oltiinkin jo osastolla sisällä ja lapsella epäiltiin keuhkokuumetta.. oli kuitenkin loppujen lopuksi virtsatientulehdus):/

Apua jos rs-viirusta sillä mun vanhempi tyttö sairasti sen v 2007 rajuna 2kk iässä ja sairaalassa oli letkuissa..Se oli järkkyä...

Hitto mä en kestä näitä lasten sairasteluja,,,itsellä hirvee stressi kun sairastelevat...

Meillä kuumeen syy ei ole epäselvä kun lapsi yskii kovasti ja selvästi kurkkuun sattuu...

Täytyy aamulla katsoa miten voi ja paljonko lämpöä...Onneksi äsken ennen nukkumaan menoa söi kaksi keksiä :)

Yhteistyössä