Niin ja yhdessä sadussa jänikset menee tekemään joukkoitsemurhaa lammelle. Tämäkin jostain vanhasta sadustaSuomen Lasten Eläinsaduissa on kanssa semmoinen kuin "Metsolan kukon oluenjuonti". Lisää opettavaisia eläinsatuja.
Ainakin tuo on täysin samalla tavalla, kuin Eemeli äänikirjoissa, joissa luetaan niitä kirjoja. Kuunneltiin nimittäin autossa sitä joskusMun mielestä kyllä kirjassa EI ollut noilla sanoilla asiaa sanottu.
Tuo on täydellinen lainaus Eemeli-videoista mutta kirjassa se luki jotenkin muuten...
Juuri samoilla sanoillahan tuo tosiaan on.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21900496:Ainakin tuo on täysin samalla tavalla, kuin Eemeli äänikirjoissa, joissa luetaan niitä kirjoja. Kuunneltiin nimittäin autossa sitä joskus
se on kans siinä suomen lalsten eläinsadut kirjassa. Siinä kylläkin on onnellinen loppu, sammakot saa jänikset muuttamaan mieltään. En tarkkaan muista miten satu meni, enkä nyt tähän hätään löytäny sitä kirjaaNo eipä ole tuollaista meidän vastaan tullut, vaikka paljon on luettu.
No olipas. Ainakin tossa joka juur tuli lasten kirjakerhosta.Mun mielestä kyllä kirjassa EI ollut noilla sanoilla asiaa sanottu.
Tuo on täydellinen lainaus Eemeli-videoista mutta kirjassa se luki jotenkin muuten...
Mulla oli Grimmin saduista joku kirja, en muist akuka sen oli kuvittanut- ihan kauniita kuviahan ne osasta oli, mutta hirvittävän synkkiä ja oikeasti pelottavia, verisiä jalkoja ja muuta sellaista :xTuli vielä mieleen että meillä on Anni Swanin vanha satukirja mutten ole ihan lähiaikoina ajatellut lukea sitä lapsilleni. Näin itse pienenä kauheita painajaisia niistä kuvista!
Tossa noi kaikki kuvat on mustavalkosia. Muistan kyllä ikäni muutaman niistä! Se oli kamala kun puut repi tytön vaatteita ja toinen oli joku ihmeen tonttujuttu jne. Jäi pienen tytön mieleen kummittelemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21900698:Mulla oli Grimmin saduista joku kirja, en muist akuka sen oli kuvittanut- ihan kauniita kuviahan ne osasta oli, mutta hirvittävän synkkiä ja oikeasti pelottavia, verisiä jalkoja ja muuta sellaista :x
Gyl joskus vois vähän hei miettiä sitä kohderyhmää kun kuvittaa