Kampin pohjakerrroksen irtokarkkimyymälä? Kokemuksia herkuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nainen"

Vieras
Kyseessä siis se pohjakerroksen Espoon terminaalin edessä oleva herkkupiste, jossa myynnissä irtoherkkuja. Itse olen sieltä pari kertaa ostanut.

Eilen ostin sellaisia fudge-paloja 4kpl. Haisevat ja maistuvat eltaantuneilta. Maksoivat 6.45e!

Valehteleeko noiden vaaka vai miten ne voi noin paljon maksaa? Yleensähän irtokarkit maksavat vielä joku 9e/kg, tuolla maksaa siis 30e/kg!

Onko joku tyytyväinen niiden tuotteisiin?

Tarkotat varmaan sitä "kojua" siinä keskellä käytävää,missä on toisella puolella kuivahedelmiä ym ja toisella noita erilaisia fudge-tyyppisiä karkkeja? Itse en ole siitä uskaltanut koskaan ostaa. En ole koskaan nähnyt ketään siinä ostamassa/ostavan näköisenä,joten pelkäämpä ettei kauppa käy juurikaan ja siksi voi olla laatu vähän mitä on. Katsoitko hintaa ennen kun ostit? Jos et katsonu niin oma moka. Tollasissa yksittäispaikoissa irtokarkit ym herkut on usein reippaasti kalliimpia kun isommissa firmoissa,marketeista ja videovuokraamoista puhumattakaan.

Näyttävät paremmilta kuin maistuvat. Lisäksi naiivina luulin, että esim. baklavat olisivat olleet tuoreita, koska niitä useampi autenttinen taho Helsingissä valmistaa- vaan näinpä sitten myyjän kaivavan auki sellaisen valmispakkauksen, joissa leivoksia myydään lähi-idän marketeissakin. :( Maun perusteella ei kyllä ihme; kaikki maistuivat suht samalta, vain muoto oli eri.

[QUOTE="vieras";27544351]Tarkotat varmaan sitä "kojua" siinä keskellä käytävää,missä on toisella puolella kuivahedelmiä ym ja toisella noita erilaisia fudge-tyyppisiä karkkeja? Itse en ole siitä uskaltanut koskaan ostaa. En ole koskaan nähnyt ketään siinä ostamassa/ostavan näköisenä,joten pelkäämpä ettei kauppa käy juurikaan ja siksi voi olla laatu vähän mitä on. Katsoitko hintaa ennen kun ostit? Jos et katsonu niin oma moka. Tollasissa yksittäispaikoissa irtokarkit ym herkut on usein reippaasti kalliimpia kun isommissa firmoissa,marketeista ja videovuokraamoista puhumattakaan.[/QUOTE]

Just se koju. Kauniin ja herkullisen oloisia ne herkut.
Ekalla kerralla tosiaan ostin baklavaa. Tai ei niissä itseasiassa lue baklava, vaan jotain muuta, vaikka siis ovatkin/näyttävät baklavalta.
Se oli tosi kuivaa ja pettymys.

Nyt tosiaan ostin fudgeja oli oli kamalan eltaantuneen hajuisia ja makuisia.

Ne tosiaan makaa siinä päivät pitkät loistelamppujen kuumuudessa, en ihmettele jos ei maistukaan tuoreelta. En edes tiedä, mistä ne karkit ja herkut oikein tulee.

Siellä ei muuten mielestäni ole hintoja ihan näkyvissä. Itse en ainakaan kiireessä nähnyt.

Ostimme kerran lasten kanssa maistaisiksi muutamia. Onneksi vain muutamia.
Olivat aika hintavia ja maultaan pettymys. Sellaisia juurikin vähän eltaantuneen makuisia, joista jäi inhottgva rasvakerros kitalakeen. Lapsillekaan ei maistunut.

[QUOTE="jjj";27544352]Näyttävät paremmilta kuin maistuvat. Lisäksi naiivina luulin, että esim. baklavat olisivat olleet tuoreita, koska niitä useampi autenttinen taho Helsingissä valmistaa- vaan näinpä sitten myyjän kaivavan auki sellaisen valmispakkauksen, joissa leivoksia myydään lähi-idän marketeissakin. :( Maun perusteella ei kyllä ihme; kaikki maistuivat suht samalta, vain muoto oli eri.[/QUOTE]

Ainakin moneen (lähi-idän) kahvilaan baklavat tulee Sörkan tukusta, jonne ne saapuu pakastettuna Ruotsista. Kuka muka Suomessa niitä leipoo?

Yhteistyössä