Kampaamo Oulussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siiri

Vieras
Osaisko täällä joku neuvoa hyvää ja mielellään kohtuu hintaista kampaamoa Oulusta? Olen vastikään muuttanut kaupunkiin enkä tunne vielä hirveästi paikkoja ja tuttujen suositukset menee ihan ristiin ja suurin osa käykin jollain kaverilla. Googlettamallakaan en asiallista keskustelua löytänyt.

Oon käyny Sarassa parikin kertaa, mutta siellä on kyllä tosi eritasoisia kampaajia. Yksi naispuolinen leikkasi ihan hyvin aleksanterinkadulla, mutta galleriassa miespuolinen näytti ensin hyvin epävarmalta mistä aloittaa ja lopputulos ei ollut hyvä. valitettavasti kummankaan nimi ei koskaan selvinnyt.

Mä kävin Ponnarissa. Ja olin tyytyväinen lopputulokseen. Mulle laitettiin 2 väriä ja leikattiin keskipitkät hiukset muotoon ja maksoi vain 70?.
Tuossa sen tiedot
Pakkahuoneenkatu 32
Puhelin 08-5573739

Alkuperäinen kirjoittaja sirppi ja vasara:
Oon käyny Sarassa parikin kertaa, mutta siellä on kyllä tosi eritasoisia kampaajia. Yksi naispuolinen leikkasi ihan hyvin aleksanterinkadulla, mutta galleriassa miespuolinen näytti ensin hyvin epävarmalta mistä aloittaa ja lopputulos ei ollut hyvä. valitettavasti kummankaan nimi ei koskaan selvinnyt.

Saran salonit on tosi kalliita. Jälki oli ihan hyvä, mutta ei sen arvoinen mitä tuli maksamaan...

Yhteistyössä