kampaaja teki mulle kaamean ottiksen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taru

Vieras
Aika nolo täysin lyhyeksi sihdattu tukka....ai elämä ja sit se föönäs tulikuumalla kaikki hiukset ilman mitn muotovaahtoa joka suojais kuumalta niin nyt hiukset sojottaa joka suuntaan.Meinaa päästä itku tästä ilosta!Hitto kun on vaikeaa löytää hyvä asiansa osaava kampaaja.

No se kaupungin halvin ei ole se.

Mene kunnon parturiin eli kysele vähän kaveripiiristä kokemuksia. Ja se paikan ulkonäkö, tekijän ulkonäkö ja hintaluokka kertoo jo paljon..

Monesti sitä ei saa haluamaansa lopputulosta, jos ei haluamaansa tarpeeksi selvästi osaa kampaajalle selostaa. Varminta on mennä kuvan kanssa ja sanoa, että samanlainen kuin tuossa. Onneksi otsatukka kuitenkin kasvaa nopeasti, kokemusta on...

kuvittelin lopputulosta toisenlaiseksi,siitä föönäyksestä ois tehny mieli sanoa ku se itekkin ihmetteli et oho kun hiukset pörröttää.... hiussuomut auki joka kohasta,suottahan minä itse sit käytän hyviä lämpösuojatuotteita normisti kun kampaajakaan ei käytä ja tiedän vali vali....mut kyl hiukset on tärkeet !

Alkuperäinen kirjoittaja jeje:
Monesti sitä ei saa haluamaansa lopputulosta, jos ei haluamaansa tarpeeksi selvästi osaa kampaajalle selostaa. Varminta on mennä kuvan kanssa ja sanoa, että samanlainen kuin tuossa. Onneksi otsatukka kuitenkin kasvaa nopeasti, kokemusta on...

vielä varmempaa on opetella itse leikkaamaan ja värjäämään hiuksensa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Mene kunnon parturiin eli kysele vähän kaveripiiristä kokemuksia. Ja se paikan ulkonäkö, tekijän ulkonäkö ja hintaluokka kertoo jo paljon..

Mun hiukseni pilasi se kaupungin kallein, trendikkäin ja tykätyin paikka. Että mitä tästä opimme? Älä luota kampaajiin ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:

Mun hiukseni pilasi se kaupungin kallein, trendikkäin ja tykätyin paikka. Että mitä tästä opimme? Älä luota kampaajiin ollenkaan.

Näin kävi myös mulle. Ei se aina laatua takaa se trendikkyys ja hinnakkuus!

Alkuperäinen kirjoittaja Juhjuh:
Ja sä annoit sen tehdä noin?

Joo, asiakas on se joka sanoo mitä tehdään, ei parturi.
En mie ainakaan antaisi parturin leikellä ja polttaa pilalle hiuksiani vaan viheltäisin pelin poikki, jos näyttää siltä että nyt menee väärin

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:

Pilasiko, vai oliko näkemyksenne erilaiset?

No ei se kyllä aina mene niin et kampaajat ei vaan osaa. Niissä malleissa ja väreissä on aika paljon näkemys eroja. Toisen lyhyt voi olla toisen puolipitkä ja toisen punainen on toiselle kupari ja toiselle mahonki. Ja kun kampaaja(kaan) ei valitettavasti omista telepaattisia kykyjä niin pitäis aina keskustella tosi tarkkaan et mitä haetaan. Ja niistä kuvista on kyllä hyötyä, mut monet ei tule ajatelleeks et ne mallit mitä kuvissa on, on yleensä tehty juuri sille henkilölle. Eli mikä sopii toiselle voi näyttää toisella ihan hirveälle. Ja sit hiuksetkin on erilaisia. On vain monesti mahdotonta taikoa joistain hiuksista tietynlaisia. Ja vielä lisäksi, että näissä kuvissa niitä hiuksia on laitettu ja väkeretty monta tuntia. Kiharrettu tai suoristettu ja käytetty pullotolkulla aineita et ne saa näyttämään hyvälle. Niin että monelle saattaa tulla pettymyksenä kun toivottu kampaus vaatiikiin kovasti laittoa ja näytäkkään laittamattomana sellaiselta kuin pitäisi. Mutta toki kampaajissakin on eroja. Juuri itselle sopivan kampaajan löytäminen voi tosiaan olla vaikeaa. Ja on olemassa huonompia ja parempia kampaajia. Toiset ovat enemmän kouluttautuneita ja tuntevat tuotteet paremmin kuin toiset...

Yhteistyössä