Kampaaja luonnonkiharalle tukalle? Helsingin seudulta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haussa

Vieras
Haussa siis kampaaja joka hallitsee luonnonkiharan tukan leikkaamisen. Pääkaupunkiseudulta pitäisi sellainen löytää. Ja ihmettelijöille tiedoksi, hyvin hyvin harva kampaaja osaa oikeasti leikata luonnonkiharaa joka toimii ihan eri tavalla kuin piikkisuora "kananperse".

Haussa siis kampaaja joka hallitsee luonnonkiharan tukan leikkaamisen. Pääkaupunkiseudulta pitäisi sellainen löytää. Ja ihmettelijöille tiedoksi, hyvin hyvin harva kampaaja osaa oikeasti leikata luonnonkiharaa joka toimii ihan eri tavalla kuin piikkisuora "kananperse".

Niin totta!!!!! Ottaa aivoon kun pitää kampaajalle itse kertoa et miten tukkaa ei saa leikata ettei mene aivan kamalaks. Ja toinen on kyllä kans värjääminen, lähes aina menee perseelleen. Mä haluan kans tietää hyvän kampaajan, ajan vaikka vähän kauempaa jos sellainen löytyy!

Sama ongelma .
Mulla on vielä niin että osa hiuksista kihartuu aika paljon ja osa on miltei suoria. löysin tosi hyvän kampaajan , sit se otti ja muutti toiselle tuolelle Suomea :(
Monta kertaa olen kuullut selityksen kampaajalta että ei sun hiuksia voi leikata paremmin kun olen valittanut leikkauksesta. Nyt osaan jo sanoa miten ei saa leikata mutta sdilti aina joku päättää olla fiksumpi ja leikkaa just sillain kun olen kieltänyt , se ei vaan toimi kun osa hiuksista kihartuu.

Itse kaipaisin kanssa kampaajaa, joka hallitsisi luonnonkiharan leikkaamisen. Joka kerta kampaajallakäynnin jälkeen olen vetänyt tukkaa ponnarille tai pipoa päähän ja kotona kauhistuneena katsellut joka suuntaan sojottavaa tai pyramidinmuotoista kampaustani. Lisäksi tähän tukkaan joutuu laittamaan paljon tietynlaista geeliä, jotta kiharoista tulee hyvännäköiset. Olen yleensä ottanut oman geelipurkin mukaani ja pyytänyt kampaajaa laittamaan sitä sitten kosteisiin hiuksiin,koska se on oikeasti ainoa tapa sada hiuksistani ihmismäisen näköiset, mutta yleensä sitä ei laiteta tarpeeksi kehotuksista huolimatta, ja kun tähän yhdistää kuivaajalla kuivaamisen, lopputulos on kuin suoraan 80-luvun tupeeraus. Nykyään leikkelen itse hiuksiani, ahdistaa ajatuskin kampaajalle menosta.

Suurin ongelma lienee se että luonno kiharia hiuksia on niin erilaisia. Luotto kampaaja, joka oppii tuntemaan juuri sinun hiuksesi ja joka kuuntelee asiakasta. Sitä en valitettavasti osaa minäkään sanoa mistä sellaisen löytää.

Yhteistyössä