Kammottavinta miehessä (pinnallisesti) Miehet saa vastata naisesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Naisissa ei ole mitään kammottavaa tai vikaa, vaan ne ovat ominaisuuksia joiden kanssa miesten vain on tultava toimeen;)

Ei täs tarkotettu naisia yleisesti, vaan sitä millainen ulkoinen juttu naisessa olisi absoluuttinen ällötys mielestäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tipparoo:
Miehessä allöttää: -hienhaju
-pahanhajunen hengitys
-jankutus
-se kun se kertoo menevänsä paskalle

Eiks miehet vastaa ollenkaa naisista?

Ei ne uskalla, ne pelkää että silloin karsiutuu mahdolliset tuttavuudet. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miehissä ällöttävintä liian korkealle vedetyt housut ja pisteenä iin päällä valtava vatsakumpare siinä vyön alapuolella.

varsinkin jos ne housut on sellaset kiiltävät verkkarit joista näkee liian selvästi kummassa lahkeessa pallit on *oksentaa*

Tooodella karvaisset likaiset miehet,,tai ne mitään likaisia ole ne vaan näyttää kun ne on nii karvasia,,,yööök. kavin vastikään uimahallissa ja sinne tuli sellanen lihava n50 venäläismies mitkä oli ihan ultimate karvainen,,,se kun rupes uimaan näytti kun olis porontaljaa uitettu,,hyi jeesus oli lähettävä. sellanen tummapointanen uralin kasvatti,,,

No joo, kerran mun mielestä oli inhottava, kun jollain oikeesti näkyi, että letku oli lahkeessa. Se oli vielä silminnähden tosi iso. Musta se on inhottavaa, koska se pitäs laittaa alushousuihin ja sit hankkia sopivan kokoset päällihousut.

Tai no, se oli kiusallista. Katsoin sinnepäin vahingossa kerran ja sen jälkeen vältin katsomasta yhtään sinnepäinkään. Polttui verkkokalvolle tämä tapaus.

Likaisuus tietysti. (siis ei työlika eikä metsälika vaan sellainen että olen lojunut kahdeksan päivää soffalla peseytymättä )

Ja sitten semset sukat mitkä ovat liian isot, lörpöttävät varpaista ja koko komeuden kruunaa reikä kantapäässä.

Alkuperäinen kirjoittaja visitor:
Tooodella karvaisset likaiset miehet,,tai ne mitään likaisia ole ne vaan näyttää kun ne on nii karvasia,,,yööök. kavin vastikään uimahallissa ja sinne tuli sellanen lihava n50 venäläismies mitkä oli ihan ultimate karvainen,,,se kun rupes uimaan näytti kun olis porontaljaa uitettu,,hyi jeesus oli lähettävä. sellanen tummapointanen uralin kasvatti,,,

Reps! Porontaljaa uitettu!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Likaisuus tietysti. (siis ei työlika eikä metsälika vaan sellainen että olen lojunut kahdeksan päivää soffalla peseytymättä )

Ja sitten semset sukat mitkä ovat liian isot, lörpöttävät varpaista ja koko komeuden kruunaa reikä kantapäässä.

Noist sukist viä sevverran, et jos ne ois viel hiestä tahmeet, semmoset kellertävän harmaat nihkeistä kohdista. :$

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No joo, kerran mun mielestä oli inhottava, kun jollain oikeesti näkyi, että letku oli lahkeessa. Se oli vielä silminnähden tosi iso. Musta se on inhottavaa, koska se pitäs laittaa alushousuihin ja sit hankkia sopivan kokoset päällihousut.

Tai no, se oli kiusallista. Katsoin sinnepäin vahingossa kerran ja sen jälkeen vältin katsomasta yhtään sinnepäinkään. Polttui verkkokalvolle tämä tapaus.

Mitäs kyttäsit =) Taisit tykätä..

Alkuperäinen kirjoittaja =):

Siis en kytännyt, vaan vahingossa näin. Sen jälkeen en katsonut sinnepäinkään. Oikeesti se oli todella vaivaannuttava.

Siis en kytännyt, vaan vahingossa näin. Sen jälkeen en katsonut sinnepäinkään. Oikeesti se oli todella vaivaannuttava.

Jep näin kerran myös.. sillä miehellä oli semmoiset ohuet vaaleat löysät housut kesällä joista näkyi läpi.. alla ei mitään ja kookas penis siinä.
Ja se käveli oikein lantio edellä.
Tekee kuulemma usein tuota ja tarkoituksella, yöks

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
No joo, kerran mun mielestä oli inhottava, kun jollain oikeesti näkyi, että letku oli lahkeessa. Se oli vielä silminnähden tosi iso.

Ällöö.. ettei jopa Vantaan isoin? :o

Ehei, eri mies kyseessä. =) Mun mielestä se vaan on jotenkin inhaa. Miksei sitä vois laittaa niihin alushousuihin?

:laugh: Kuolen nauruun. :laugh:
Mun inhokit: "Housujen haju", lässytys :x , pyöreä, naismainen peppu, vanhan viinan lemu.. Ainakin.

Niin ja sitten parta, johon on kertynyt päivän ruokalista! Hyi yök! :x

Okein ymmärrän,aika törkeää. Mitä jos naiset käyttäisi läpinäkyviä housuja ja pyllistelisi pitkin kaupunkia,hyi.

Okein ymmärrän,aika törkeää. Mitä jos naiset käyttäisi läpinäkyviä housuja ja pyllistelisi pitkin kaupunkia,hyi.

No naisella ehkä vastaava on se, että housut menee emättimen väliin tosta etupuolelta, niin että se tavara ikäänkuin erottuu. Ihan yhtä kiusallisen näköistä mielestäni.

Tuollanen salakavala paljastelu on todella etovaa. Jos on pakko niitä vehkeitä esitellä, niin olisi sitten vaikka rehellisesti nakuna. Sillon ainaki näkisi jo kaukaa mistä on kyse ja voisi kiertää kaukaa :x

Yhteistyössä