Kammo/pelko/inho joka on varmasti kaikilla naisilla mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
No ei ole kyllä kaikilla tuollaista inhoa, varmaan suurimman osan mielestä känninen urpo on lähinnä naurettava ja jos se käy hermoille niin sen käsketään suksimaan muualle... ;)

Jos joku vieras ihminen aiheuttaa sulle noin kovaa inhoa ja pelkoa niin kuulostaa kyllä vähän huolestuttavalta... :|

Kyllä minustakin voi tuntua huvittavalta vielä siinä vaiheessa kun tämä urpo selittää jotain jossain kauempana ja jollekin toiselle. Mutta ei naurata enää siinä vaiheessa kun huomaa tyypin tulevan kohti.
Miksi se huolestuttaa jos ei pysty luottamaan tuntemattomaan humalaiseen mieheen?

Ei kai KUKAAN luota tuntemattomiin humalaisiin miehiin, jos yhtään on itsesuojeluvaistoa? Huolestuttavaa sun tarinassasi on just tuo ei-järjellinen pelko ja ahdistus. Se ei ole normaalia.

Mä en ole koskaan pelännyt humalaisia ihmisiä, totuin niihin lapsuudessa, naapureina oli sen verran monta juoppoa. Mutta ymmärrän mitä tarkoitat tuolla likaisella ololla. Minä olen tuntenut aina tosi tärkeäksi sen että kukaan ei tule mun iholle tai hirmu lähelle ilman lupaa. Etenkin jos näen että jollain tuntemattomalla miehellä on jotain enemmän mielessä kuin vain viaton jutustelu kanssani, voisin vaikka oksentaa.
Yksityisyyden ja sen kunnioittaminen että olen naimisissa on mulle todella tärkeää.

Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:
Mä en ole koskaan pelännyt humalaisia ihmisiä, totuin niihin lapsuudessa, naapureina oli sen verran monta juoppoa. Mutta ymmärrän mitä tarkoitat tuolla likaisella ololla. Minä olen tuntenut aina tosi tärkeäksi sen että kukaan ei tule mun iholle tai hirmu lähelle ilman lupaa. Etenkin jos näen että jollain tuntemattomalla miehellä on jotain enemmän mielessä kuin vain viaton jutustelu kanssani, voisin vaikka oksentaa.
Yksityisyyden ja sen kunnioittaminen että olen naimisissa on mulle todella tärkeää.

Tätä juuri tarkoitin että varmaan kaikistä naisista tuntuu inhottavalle jos ihminen tulee liian lähelle. Tai luulin niin mutta ei niin taida ollakaan.
Mutta minulla tämä tosiaan vaikuttaa jo normaaliin elämään. Tai ei nyt normaaliin elämään mitenkään mutta en tämän takia tahdo lähteä mihinkään missä juopuneita voisi tulla liian lähelle. Eivät ne minua haittaa niin paljon jos kadun varrella istuvat ja juttelevat keskenään.

Jos koetan asiaa syvällisesti miettiä niin ehkä tuo likaisuuden tunne tulee sitten siitä että pelkään että koskettavat tai alkavat ehdottelemaan likaisia. Ja jos eivät sitten ymmärräkään kieltävää vastausta. En tiedä. Yritän asiaa miettiä ja saada siihen jonkun tolkun.

Yhteistyössä