Ä
Äiksä83
Vieras
mun mielestä ehkä kamalinta oli se hetki kun vauva tuli kokonaan ulos!tuntu et se ois ollu hevosen kokonen!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 20:21 merelle kirjoitti:siis kun näitä juttuja luen niin kiitän luojaa että ei tarvii synnyttää alakautta, nostan kyllä hattua teille jotka sen kokevat loppuun asti :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2004 klo 14:11 mama85 kirjoitti:kamalinta oli kuunnella viereisen synnytyssalin äänet, jossa syntyi vauva joka ei hengittänyt, paniikissa oleva äiti ja lääkärien kiireiset toimenpiteet ja elvytykset.. Siitä sitten itse parin tunnin päästä ponnistamaan ja vauva teholle heti syntymän jälkeenVoisi olla sairaaloissa paremmin äänieristetyt salit..!
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 23:44 Tiitu kirjoitti:Mulla kan srunnottiin jälkeiset ulos ja se sattus ihan törkeesti, ennemmän kuin synnytys. Hyvä etten murtanut mieheni sormia tai kälön rannetta, johon ekana tartuin...![]()