Kamalin näkemäsi kauhuleffa?

vierass
Paranormal Activity oli aika jännä.. en oikeastaan pelännyt, mutta kyllä pysyi varpaat tiukasti peiton alla muutaman kuukauden sen katsomisen jälkeen! :D Ja toista puoliskoani varmaan naurattaa ihan hirveästi, koska jäin "kiinni" jatkuvasta unissa kävelystä juuri tämän leffan katsomisen jälkeen.

Mutta joo, ei yhtäkään super pelottavaa leffaa ole vielä kohdalle osunut. Paranormal Activityssa ja Saw:ssa on kuitenkin sitä jotain! ;)
 
Hammaslääkäri (päivää ennen ku olin menossa hammaslääkäriin viisureiden poistoon) ja lapsena katoin Hitchcockin Linnut salaa ja pelkäsin pitkään puluja ja muita lintusia. :ashamed: :/ :| :(

Muuten sitten hirvittää kaikki psykologiset thrillerit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:
Funny games.. mistä toi kertoo?
"Perhe nauttii olostaan ylellisellä kesähuvilallaan. Ovelle koputetaan. Naapuri tulee lainaamaan munia, mutta hänestä ei pääsekään millään eroon. Kaksi valkoisiin pukeutunutta kohteliasta nuorta miestä aloittaa väkivaltaisen hermosodan mielessään vain yksi päämäärä: He haluavat selvittää, jaksaako tämä perhe taistella hengestään seuraavaan auringonnousuun saakka."

Oli kyllä ihan mielenkiintoinen. Erilainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:
Funny games.. mistä toi kertoo?
"Perhe nauttii olostaan ylellisellä kesähuvilallaan. Ovelle koputetaan. Naapuri tulee lainaamaan munia, mutta hänestä ei pääsekään millään eroon. Kaksi valkoisiin pukeutunutta kohteliasta nuorta miestä aloittaa väkivaltaisen hermosodan mielessään vain yksi päämäärä: He haluavat selvittää, jaksaako tämä perhe taistella hengestään seuraavaan auringonnousuun saakka."

Oli kyllä ihan mielenkiintoinen. Erilainen.
Joo...se oli psykologisesti haastava.
 
w
Marttyyrit, ranskalainen leffa. Arvostan, ettei elokuvassa ole yhtään yliluonnollista shaibea tai noita mustatukkaisia japanilaislapsia. Kävin katsomassa leffateatterissa, kahdeksan ihmistä (keski-ikäisiä tätejä) lähti kesken leffan pois. Laadun merkki...

http://www.iltalehti.fi/leffat/200812250215211_la.shtml
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mä en ymmärrä noitten japanilaisjuttujen kauheutta. joku kalpeanaamanen tyttö tai pikkulapsi tuijottaa kamalasti pelkäävää uhriaan.
Niin, miksei ne ns. uhrit heivaa sitä hintelää kummajaista loitommalle. Ei tarvi kummosesti voimaakaan olla että sellasen saa tönästyä sivummalle. Sit joku musta peruukki liikkuu itsekseen lattialla, hui kamala miten pelottavaa. Not.

 
k
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mä en ymmärrä noitten japanilaisjuttujen kauheutta. joku kalpeanaamanen tyttö tai pikkulapsi tuijottaa kamalasti pelkäävää uhriaan.
Niin, miksei ne ns. uhrit heivaa sitä hintelää kummajaista loitommalle. Ei tarvi kummosesti voimaakaan olla että sellasen saa tönästyä sivummalle. Sit joku musta peruukki liikkuu itsekseen lattialla, hui kamala miten pelottavaa. Not.

Ei mua ne muuten pelota, mutta hissikohtaus, missä se lapsonen on naama kiinni hissin ikkunassa, kun hissi lipuu ohi. Sekään ei välttämättä olis muuten ollut, mutta entisessä asunnossa oli juuri sellanen ikkuna hississä ja alakerran aasialaisilla lapsilla oli tapana tunkea pää kiiinni siihen ikkunaan. Siis aivan järkyttävää!
 
minä vain
Ranskalainen kauhuelokuva Marttyyrit pesee kyllä kaikki aiemmin näkemäni elokuvat. Kauhea ja ahdistava tarina. Lisäksi idea on originelli enkä muista vastaavaan törmänneeni kyseisessä genressä aiemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Kaikki! Olen kauhea vellihousu, en uskalla katsoa mitään kauhuelokuvia. Hohto taitaa olla ainoa, jonka olen katsonut kokonaan eikä sekään kauhuleffafanille edes kelpaa kategoriaan :D
Ihan täydellinen peesi :D Joskus epähuomiossa aloitin katsomaan Ring-leffaa kun en tiennyt millainen se on, jäi hyvin pian kesken.
 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Kaikki! Olen kauhea vellihousu, en uskalla katsoa mitään kauhuelokuvia. Hohto taitaa olla ainoa, jonka olen katsonut kokonaan eikä sekään kauhuleffafanille edes kelpaa kategoriaan :D
Ihan täydellinen peesi :D Joskus epähuomiossa aloitin katsomaan Ring-leffaa kun en tiennyt millainen se on, jäi hyvin pian kesken.
Sitä minäkin yritin ihan useita minuutteja. Sitten piti lähteä pyykkejä viikkaamaan.
 

Yhteistyössä