Kamalin kauhuelokuva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
the hills have eyes |O

oli ehkä enemmänki komedia...;)

mut joo Kauna oli yl aika kamala!

Hei, mä oon semmonen kauhuleffa-friikki, mut en kertakaikkiaan saa mieleeni, että mikä toi Kauna on? näyttelijät, vähänjuonta, kertokaa, niin mä tiedän, olenko kattonu!

Ehdottomasti manaaja. en tiiä, oliko siinä mitään niin paljon kauheampaa kuin monessa muussakaan.. oon aina tykännty kauhuelokuvista, mutta varmaan elämäntilanteeseen liittyenkin manaaja on ollut ainut, joka vaikutti vasta katsomisen jälkeen :/ .

Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
Mä tykkäsin saw1, 7, uhrilampaat..

Se hostel tms oli jo huono!

Joo, hostel oli jotenkin mitäänsanomaton.Siis vaikka kyllähän noissa Hills Have Eyes-ja sen tyyppisissä ihmissyöntihommeleissakin se on sen koko leffan juju, mutta tossa Hostelissa se jollain ihme tavalla vaan jäi jotenkin ihan alakanttiin..En osaa selittää. Mut siittäkin on jo tehty jatko-osa. Jossa siis se Vera Jordanova on Suuuuuressa osassa ;) ;) ;) :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

http://www.youtube.com/watch?v=tzpWxw7S4Tw&mode=related&search=

pistän tähän piruuttani trailerin kyseisestä elokuvasta...

Hei mä vuokrasin tän just vähänaikaa sit, ja musta se oli aiivan p**stä..
Siis aiheena yllättävä ja ja jos on tositapahtumiin perustuva niin kääks..Mutta mun mielestä ei hyvä.
Vaan niinhän se on, että makuasioista ei parane kiistellä! :D

The Ring ja sitten ne Saw 1 ja 2 on olleet ihan hirveitä!

Pienenä näin painajaisia Uinu uinu lemmikistä, mutta aika vaisuhan se on näihin nykyisiin verrattuna

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Hei, mä oon semmonen kauhuleffa-friikki, mut en kertakaikkiaan saa mieleeni, että mikä toi Kauna on? näyttelijät, vähänjuonta, kertokaa, niin mä tiedän, olenko kattonu!

Kauna on tämä: http://uk.youtube.com/watch?v=OMpg6BdHrkI

Muhun ei iske Hohto ollenkaan, mun mielestä turhaan suitsutettu :ashamed: Kirja oli ihan ok kyllä.
Muhun ei muutenkaan kovinkaan iske tuollanen psykologinen kauhu, eikä splätterikään sen puoleen. Mä tarviin visuaalisesti näyttävää ja selittämätöntä että mua alkaa pelottaa. =) Ja siinähän sitten saan etsiä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
... kattonu seven, 7 kuoleman syntiä?
Se ei oo mun mielestä kauhu, mutta kamala se on silti.

Juu.Siis eikö se oo tää mis on Brad Pitt, ja lopussa se saa tytsänsä pään paketissa. Ihan hyvä leffa, mutta ei kait oo kauhuleffa.

Joo, ei se taida olla kauhu, niin kuin ei myöskään 8mm (Cagen Nikke) , mutta ihan hirveitä laitoksia joka tapauksessa.

Yhteistyössä