kamalia hoitajia päiväkodissa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja headwall
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Hmh.. Kuulostaa tutulta. Tiedän päiväkodin, jossa lapset joutuvat pakosta syömään aamulla puuron, pelkiltään.

puuro ilman mitään on kamalaa, mun yhdessä entisessä talossa keittäjä ei antanut puuron kanssa mitään ei edes maitoa jos puuro ei ollut listalla ja sitä annettiin vain pienille. Keittäjä suuttu jos jotain meni kysymään.

:/

Se on suorastaan hirveetä, vielä kun se keitetään oikein paksuksi ja kökköseksi :x

Sattuneesta syystä, tulee vierailtua tämän paikkakunnan eri päiväkodeissa yms. paikoissa.

Kerrankin istui n.5 vuotias tyttö aamupuuropöydässä, lautaset ja kaikki oli jo kerätty pois, muut olivat leikkimässä, ja tyttö vain istui. Ja yksi tädeistä selitti, että istuu siinä niin kauan, että nielaisee viimeisen puuro lusikallisen, joka oli jo siis tytöllä suussa. Mun visiitti kesti n. tunnin, ja sinne jäi tyttö istumaan, kun muut lähti ulos.

Minä olen itse ollut oikea maanvaiva lapsen aloittaessa päiväkodin 2,5 vuotiaana. Olemme moneen otteeseen keskustelleet mm. lapsemme ruokailusta (lapsi huono syömään). Otan myös aina esille minua askarruttavat asiat, silläkin uhalla että olen hankala. Olen ajatellut, että minulla on oikeus päättää lapseni hoidosta ja kertoa ne asiat mitä vaadimme.

Mun lasten päiväkodeissa saa maitoa samaan aikaan kuin ruokaakin. Lautasta ei ole pakko syödä tyhjäksi. Vesimukeja on vessassa ja sieltä saa pitkin päivää hakea vettä jos janottaa. Ja mitä nukuttamiseen tulee, niin sellaiset lapset jotka ei osaa pysyä sängyssä pidetään siellä väkisin, eihän siitä mitään tule että tietyt tenavat juoksee sängystä pois jatkuvasti, ja kaikkien unirauha menee. Ei ole pakko nukkua, mutta levättävä on.

Mun lasten päiväkodeissa on ihania hoitajia ja lastentarhanopettajia :flower: . Kiitos teille Sinttu, Nina, Riika, toinen Nina, Ansku ja Leila =) .

ruokaa ei saa pakottaa,se oli yleistä 70-80 luvuilla että terveisin minä en aikuisena syö juurikaan mitään ja syömishäiriö ei ollut kaukana,hirveätä.pojan äiti olen samaa mieltä ja kyllä minä olen maanvaiva ja vaihdan päiväkotia +ilmoitus ylemmille jos ongelmii..

Uusimmat

Yhteistyössä