Kamalat nimet pinoon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maanantaisentekee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yrjö, Marko, Pyry, Ale, Lumi, Tähti, Nina, Ninni, Kati, Floora, Helga, Kastehelmi, Lemmikki, Mielikki, Pilvi, Pälvi, Tanja, Tarja, Sanna, Helena ja kaikki nimet joihin on muutettu k:n tilalle c..

Tulin vaan sanomaan, että kyllä tästä ketjusta kuitenkin pahoittaa jollain lailla mielensä......oma nimeni, tyttäreni , appiukkoni, lapseni kummisedän nimi jo mainittu. Tarpeetonta ja typerää.

Alkuperäinen kirjoittaja esim nykyisin annetuista nimistä:
Sissi (kertakaikkisen kammala tytönnimi, tissi, pissi, sotilas jne.)
Aada (kas kun ei beeda, ceeda, deeda)
Nenna, Nanna (nänääännäääännnnääään, järkkyjä)
Mikaela, Lauriina (uskotaan vähemmällä että poikaa toivottiin)
Louna (lounas)
Ruusa (lehmän nimi)
Lotta (potta, rotta)
Anna (annanhan mie)

Eetu, Veeti (voiko kuluneempia enää olla)
Onni (lässyn, lässyn)
Paavo (tulee mieleen yksinkertainen tyyppi)
Yrjö, Erkki, Martti (ruman kuuloisia äänteellisesti)
Tahvo, Taneli (tyhmä tyyppi)

Paavo ja Onni on aivan IHANIA nimiä... <3

En tykkää (inho liian voimakas sana tähän lajiin);
Keijo, Teijo, Veijo, Reijo, Reija, Seija, Teija, Jani, Sami, Toni, Tomi, Samu, Sani, Mia, Pia, Tia, Mira, Mirva, Mirka, Janita, Janika, Jessika, Jessiina, Janina, Jenna, Janna, Joni, Kristiina, Johanna, Susanna, kaikki tyyppiä Crystal, Cristabel, Lulubel, Annabella. Sit y-ä-ö- nimet eli Päivi, Pälvi, Kyllikki, Kyösti, Väinö, Yrjö, Ylermi. Hitsi tykkäänköhän minä mistään nimistä... Mut ihminen voi olla kiva vaikka nimi ei miellytäkkään.

Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma:
Tulin vaan sanomaan, että kyllä tästä ketjusta kuitenkin pahoittaa jollain lailla mielensä......oma nimeni, tyttäreni , appiukkoni, lapseni kummisedän nimi jo mainittu. Tarpeetonta ja typerää.

No, ei kannata pahoittaa mieltänsä. Mitäs se haittaa jos joku ei tykkää samoista nimistä kuin sinä? Nämä on vaan mielipiteitä, ja usein mieli muuttuu jos tutustuukin johonkin kivaan esim. Orkkuliin ;)

Itse en voi käsittää nimiä
Janni, Jannica, Jade, Moona ja kaikki c-kirjaimen sisältävät hirvitykset Nico jne

Mut kaikkein kamalin nimi ikinä on TONI. Enkä edes tunne yhtään sen nimistä, en tajua miksi se nimi korpeaa niin paljon...

Alkuperäinen kirjoittaja harmi:
En tykkää (inho liian voimakas sana tähän lajiin);
Keijo, Teijo, Veijo, Reijo, Reija, Seija, Teija, Jani, Sami, Toni, Tomi, Samu, Sani, Mia, Pia, Tia, Mira, Mirva, Mirka, Janita, Janika, Jessika, Jessiina, Janina, Jenna, Janna, Joni, Kristiina, Johanna, Susanna, kaikki tyyppiä Crystal, Cristabel, Lulubel, Annabella. Sit y-ä-ö- nimet eli Päivi, Pälvi, Kyllikki, Kyösti, Väinö, Yrjö, Ylermi. Hitsi tykkäänköhän minä mistään nimistä... Mut ihminen voi olla kiva vaikka nimi ei miellytäkkään.

Hei, meillä on tosi sama maku.. Mä tosin tykkään Samista ja Tomista. Kristiinakin menettelee.

Pakko vielä muutama nimi mainita, Leevi ja Veeti, en tykkää yhtään..
Tytti ja Titta, karuja nekin.
Ja lähes kaikki J:llä alkavat nimet, lukuunottamatta Joonatania, mikä on mielestäni jotenkin niin söpö nimi.

ja inhota niin monia nimiä? Eikös positiivinen ajattelu olisi mukavampaa?

Ymmärrän jos ihmisellä on muutama nimi joita ei jostain syystä voi sietää mutta jos joku sanoo, että inhoaa/vihaa kaikkia vaikkapa suomalaisia perinteisiä nimiä kuulostaa se turhan dramaattiselta.

No juu, itse en pidä nimistä joihin on tungettu se kuuluisa c väkipakolla johokin väliin.

Ihmiset nyt puhuu kiihtyneen oloisesti asioista, on niin kiva olla jotain mieltä... Ei kukaan oikeasti VIHAA ja INHOA nimiä. Jos vihaa, niin silloin se ei enää ole tervettä vaan kyse on jo muista ongelmista.

Kerttu,hertta,kerttuli,liisa,maija,jenna,jenni,irma,raisa,satu,kati,katariina,katja,eemeli,mikko,jukka,ville,pertti,perttu(perkele ),petri, yrjö,usko, toivo, urpo, kalevi,eetu, einari, sisko, aada, veli-yhdistelmät(veli-pekka, veli-matti ), sami, tiia, miia, piia, kiia,mirka jne.

Löytyipä täältä kaikkien meidän perheeseen kuuluvien nimet. Ja yhtään kun ei ole omasta mielestä kauheita nimiä. Ja mun pitää kyllä sanoa, että kaikkein kaunein pojan nimi on mielestäni just Samuli, jota joku niin kovin haukkui.

Yhteistyössä