Kamalat äidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Palstailu loppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Palstailu loppu

Vieras
Olen lukenut nyt pari kuukautta tätä palstaa, ja minä olen oppinut nyt yhden asian elämästä: pahoja ihmisiä on todistettavasti olemassa! En voi uskoa, että äiti-ihmiset puhuvat toisillensa noin törkeitä ja hirveitä asioita. Olen käynyt läpi mielessäni monia tuttuja esim. leikkipuistosta ja olen pohtinut, kuka noista sivistyneistä ja mukavista äideistä tulee tänne tarpeen tullen päästelemään höyryjä.

Jatkakaa toki suunsoittoa, mutta älkää ikinä ihmetelkö, miksi nykyajan lapset ovat mitä ovat ja miten jonkun kakara kehtaa puhua tietyllä tavalla! Lopetan itse tämän törkypalstailun näihin sanoihin.

Ihmisiä äiditkin ovat, tuskin nyt sen pahempia kuin muutkaan "ryhmät". Ei sitä ensimmäisen lapsen syntyessä itselleen saa mitään sädekehää, puhtoista mieltä ja syntejään anteeksi.

Tietyissä asioissa itse on äidiksi tulon myötä pehmentynyt ja toisissa asioissa päinvastoin, koska nyt ei enää ole pelkästään vastuussa vaan itsestään vaan jostain paljon tärkeämmästä.

Ja kun yhteen paikkaan laittaa paljon porukkaa niin ei ne kaikki leiki koko ajan nätisti. Huonoja päiviä on kaikilla.

oprah_laughing_animated_gif.gif

Tunnustan nyt kamalat syntini. VIHAAN sanaa äiti-ihminen. Ei mulla muuta, jatkan palstailua, hyvää loppuelämää ap.

minä olen aika rajoittunut äiti- termistöni kanssa.

Äiti on äiti. Hätätilassa äiskäkin menettelee.
Mutta äippä, äippäliini, äipykkä, äitykkä ovat kamalia sanoja.

Ja mamma. Siis ei silloin jos puhutaan ruotsia, mutta minusta mamma on sana, jolla en halua kuvata itseäni.

• Tykkää
Reactions: lakaisukone
Mä oon tullut vähän samoihin tuloksiin. Suodatin ja kunnioitus puuttuu ja se masentaa mua, ja ei en pelkää kuulla totuutta tai erilaisia mielipiteitä asioihin, mutta ei sen tarvitse olla niin hiton ilkeää. Välillä vain haluaisi ystävällisiä sanoja ja järkeviä puheita.

Kaipaan sellaisia aikoja jolloin hattuja nosteltiin toisille ja naapureilta pystyi lainaamaan sokeria, mutta toisaalta, naiset yhdessä on aina ollut iso ei-ei.

Yhteistyössä