Kamalasti pitäisi taas lapsille ostaa vaatteita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyykkäri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pyykkäri

Vieras
Kuinka pian juhannuksen jälkeen alkoi alet?
Mietin että pärjäisiköhän siihen asti vai kävisikö jo nyt ostamassa kun esikoisen housut on kaikki lyhkäsiä ja tarvitsisi parit farkutkin.
Sen lisäksi vauvalla on liian vähän vaatekertoja kun sattuukin olemaan kova puklailija ja vaatteita menee päivässä jopa 5 kerrosta pesuun.

Eli kannattaisiko vetkuttaa juhannuksen yli ( jos ale alkaa mahd. pian juhannuksen jälkeen ) vai suunnistaa jo nyt kaupoille? :)

Odottaisin alea. Kappahalin kanta-asiakas kortilla monesti saa vielä ale hinnoista puolet pois.. 40e on silloin paljon rahaa :) En koskaan osta mitään normaalihinnalla, mutta en myöskään käy kirppareilla.

Minä ajoitan juhannuksen jälkeiselle ajalle vaatteiden oston. Tottahan se on, että meidän pojalla on aika vähän vaatteita ja syksyllä alkaa koulutie, niin täytyy hommata iso läjä uusia vaatteita. Ei käy kirpparin rääsyt. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja dfs:
Odottaisin alea. Kappahalin kanta-asiakas kortilla monesti saa vielä ale hinnoista puolet pois.. 40e on silloin paljon rahaa :) En koskaan osta mitään normaalihinnalla, mutta en myöskään käy kirppareilla.

Kappahlissa vaan surkeat lasten valikoimat nykyään.

Ja kyllä niitä aleja alkaa olla jo juhannusviikolla.Ei myyjät niitä tuottetita juhannuksena/juhannuksen jälkeisinä päivinä alentele.

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkavat myydä alella jo ennen juhannusta. Vaikka musta tuntuu että aina on jotain alessa tai ainakin hyvällä tarjouksella.

Niinhän niitä on.Riippuu tietysti tuurista onko juuri sitä mitä hakee tai oikeaa kokoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja dfs:

Kappahlissa vaan surkeat lasten valikoimat nykyään.

Ja kyllä niitä aleja alkaa olla jo juhannusviikolla.Ei myyjät niitä tuottetita juhannuksena/juhannuksen jälkeisinä päivinä alentele.

Joo niin alkaa myydä alella, mutta Tuo alehinnat puoliks tulee välillä viimesinä ale päivinä. Sekin on varmaan maku asia mistä lastenvaatteista tykkää tai minkä ketjun.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Kowalskit ja muut vaatefriikit innostuvat pian kirjoittelemaan kun lapsilla liian pienet vaatteet. Hui kauheaa.
lpakko se on lähteä kaupoille, hus hus.

Tottakai, kun on jotain muuta aihetta kuin esim "onko tämä haamu" tai "mieheni pettää minua". Mutta se onko ap:n mukulalla pienet vaatteet ei oikeasti kiinnosta minua :)

Nettikaupat on jo pitäneet pikkualea kovasti ja taitaa ne alet käydä alkuun ennen juhannusta. Itse en nyt enää ostaisi mitää normihinnalla, se on päivistä kiinni. Itse ostan jo pikkualella, kun on vielä kokoja jäljellä ja saa kokonaisuuksia. Harvemmin niitä hyvänmallisia ja järkevän kokoisia jää superaleen. Paitti kuukauden sisään löysin poitsulle tyttöjen puolelta ihana lököfarkut Lindexiltä -70%. Ei tainnut olla prinsessaunelmia etsivien lempparihousut, mutta pojalle ne olivat mahtavat.

Yhteistyössä