kamalan ihana tunne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pppp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pppp

Vieras
vastaani käveli eilen yksi tyyppi johon olen ollut rakastunut ja tiedän että hänkin rakasti minua,eilen nähtiin monen vuoden jälkeen emmekä saanneet katseita irti toisistamme.en ole unohtanut tuota ihmistä koskaan,on ollut ajatuksissa vaihtelevasti näiden vuosien aikana,
sanoin moi,,en muuta, en saannut sanaa suustani..

nyt pitäis koittaa unohtaa se koska olen naimisissa,mutta taas se ihminen sekoitti mun pään,,

onko teillä vinkkejä unohtamiseen?

No miksi ette avioituneet sen henkilön kans joka sykähdyttää?

löysin nykyisen mieheni samoihin aikoihin ja tällä ihmisellä tuntui olevan jotain säpinää kaverini kanssa,kuulin jälkikäteen että oli kaverini kanssa vain siksi että näki mut,monesti olen miettinyt että miksi en ottanut tätä rakkautta vaan tein toisin,vaihdoin paikkakuntaa ja tämä ihminen tuli perässä,tuntuu niin tukahduttavalle kun tietää että se tuntee mua kohtaan ja minä sitä ja korvaamme toisemme joillain toisilla ihmisillä...

Alkuperäinen kirjoittaja tuvok:
sama vika...unohtaa pitäis... niitä vinkkejä siis... mä tosin jo erehdyin tekemään vähän muutakin kun kahvia juomaan, kun henkilö kävi kahvilla...

olisin ihan valmis tekemään mitä vain että saisin sen ihmisen läheisyyden tuntea,ikävä on kova

Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
Onko sulla ap lapsia nykyisen miehesi kanssa? Jos ei, olisiko mahdoton ajatus pistää elämä ihan uusiksi? Jos lapsia sitten taas on, tilanne on tietenkin hankalampi :|

on lapsia,mua kaduttaa että toimin niin mutta nykyinen mies on ihana ja rakastan häntäkin mutta en sillain kuin tätä kadotettua ihmistä.olisin voinnut syöksyä sen kaulaan enkä koskaan enään päästää irti,sydän heitti volttia ja kädet alko tärisee,,voi p... tämä on kamala tunne mutta niin ihana.