T
Tiineenä
Vieras
Olen raskaana, todellakin, ei voi jäädä huomaamatta.. Ensimmäistä odotan, enkä ois ikinä uskonut, että olo voi olla näin huono. Oksettaa, rinnat todella kipeät, itkettää jne. Tätä jatkunut jo useita viikkoja. Monilla tutuilla on ollut helppoja raskauksia, he ovat suorastaan kukoistaneet. Itse mietin jo tässä vaiheessa, että taisi olla ensimmäinen ja viimeinen raskaus. Kommentteja kanssasisaret, paraneeko se olo tästä keskiraskaudessa, nyt tuntuis ihan kamalalta jos tietäisin, että tämä olo ei mene ohi...