kamala tunne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmailija

Vieras
onko kenellekään tuttua sellainen tunne, että tuntuu että lapsi on vaan lainassa teillä? minulla on pojastamme :( hänellä on sairaus kyllä, mutta ei se pahemmin vaikuta hänen elämäänsä, ja ennusteet ovat aika hyvät. mutta ihan odotusajasta lähtien olin varma että menee kesken, ja meinasi mennäkin. sitten olin varma että lapsi on sairas, olikin. ja kaikenaikaa on sellainen olo, että hän meillä vaan lainassa.

ja se tunne on hirveä. todella hirveä, ahdistava. pitäisi varmaan tutkituttaa tämä oma pää :( :(

On minulla ollut, tosin vain yhden lapsen kohdalla.
Välillä tuntuu vieläkin siltä että juuri tuo yksi lapsi ei kuulu minulle "niin lopullisesti" kuin muut, vaikka kyseinen poika onkin jo ehkä maailman raivostuttavin murkku =)
Klikkaamalla mun nikkiä näkyy kuva poikasesta, tarkoitan sitä isompaa =)

:hug: . Ajattelen välillä, että kaikkihan on vain lainaa, tavallaan. Mutta sittenkin meillä ja lapsillamme on turvapaikka, lopullinen rauha, kerran. Sitä ei kukaan tiedä kenellä ja milloin. Mutta "Sinun silmäsi näkivät minut jo idullani ja sinun kirjaasi oli kaikki päiväni kirjoitetut ennenkun yksikään niistä oli tulut"

kiitos vastauksistanne, on mukava tietää etten ole ainut... mutta tunne on kovin ahdistava. se on ollut ihan vauva-ajasta lähtien läsnä. vaikka lapsi voi hyvin...

Toinen lapsistamme meinasi kuolla ollessaan 6 viikkoa vanha.. ilmeisesti äidinmaito meni väärään kurkkuun ja vauva valahti elottomana käsilleni. Ehti mennä silmiemme edessä siniseksi ennenkuin mieheni sai elvytettyä. Ambulanssilla vietiin viikoksi sairaalaan. Tuon jälkeen on ollut kokoajan pelko, että poika lähtee ennen minua. Hirveä tunne. Yritän pakottaa pelkoa pois, ajatusten voimalla.

Äitini sanoi etä veljeni oli pienenä poikana tullut hänelle sanomaan. Äiti hei mä olen täällä vaan lainassa.
Sen jälkeen äitini oli ihan paniikissa kauan että jos jotain käy.
Nyt sitten sanoi että hän on tavallan nyt tajunnut että kaikki me täällä vaan lainassa olemme.
Ei kannata pelätä vaan nauttia niistä hetkistä mitä saamme rakaitten kanssa. Jokaisella on oma aikansa.

Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:
onko kenellekään tuttua sellainen tunne, että tuntuu että lapsi on vaan lainassa teillä? minulla on pojastamme :( hänellä on sairaus kyllä, mutta ei se pahemmin vaikuta hänen elämäänsä, ja ennusteet ovat aika hyvät. mutta ihan odotusajasta lähtien olin varma että menee kesken, ja meinasi mennäkin. sitten olin varma että lapsi on sairas, olikin. ja kaikenaikaa on sellainen olo, että hän meillä vaan lainassa.

ja se tunne on hirveä. todella hirveä, ahdistava. pitäisi varmaan tutkituttaa tämä oma pää :( :(

:o no niinku oisin omaa tekstiäni lukenu. ja pojalla sitten on reikä sydämessä. loppukesästä vihdoin kuvataan ja tiedetään kuinka vakava...

Yhteistyössä