Kamala tauti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti

Vieras
Meillä on kolme alle kuusivuotiasta lasta, vanhin ja keskimmäinen aloittivat viime viikon tiistaina yskimisen ja olivat muutenkin flunssaisia, to-pe oli kuumetta 37,5-38,5. Nuorimmainen aloitti keskiviikkona ja kuumetta oli kolme päivää saman verran kuin isoilla ja viimeisenä yönä lähes 40 astetta.
Keskiviikkona nuorimmainen oli taas kuumeessa, oireita enää vaan yskä ja vanhemmilla rintaan sattui.
Eilen taas molemmat isot alkoi valitella päätään ja molemmille nousi 39 kuume ja vauvalla taas lämpöä. Sama juttu tänään. Mies lähti äsken viemään keskimmäistä sairaalaan, kun hengitys oli raskasta ja syke todella nopea :|
Ja tässä viikon aikana on ehditty käymään lääkärissä jo kolme kertaa...
Eipä taida uni tänäkään yönä tulla...

voi että voimia sulle ja haluas toivottavasti ei oo tullu tota possu tautia mulla myös pikkunen lapsi ja pelottaa kyllä ja haluaisin toisen mutta pelottaa tehdä

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
soitittekste ensin sairaalaan vai lähtikö mies suoraan sinne - eli mitä sieltä sanottiin jos sanottiin? Onko teiltä pitkä matka?

Mies lähti vaan sinne, kun sielä on ainut päivystys. Muutama kymmenen kilometriä on täältä matkaa. Eniten inhottaa se, kun nuo kaikki oli jo parantumaan päin ja sitten yhtäkkiä nousee noin korkeat kuumeet. Nyt mä ravaan yläkerrassa tarkistelemassa muita lapsia, vanhin on nyt parhaimmassa kunnossa, toivottavasti jo parantumaan päin.

No hyvä ettei satoja kilsoja sentään. Saat vähän nopeammin tietoa sitten ainakin.

Älä nyt liikaa rapuissa ramppaa jos olet itekkin kipeytymässä. Pysyt voimissas paremmin...

No hyvä ettei satoja kilsoja sentään. Saat vähän nopeammin tietoa sitten ainakin.

Älä nyt liikaa rapuissa ramppaa jos olet itekkin kipeytymässä. Pysyt voimissas paremmin...

Pitäis yrittää nukkua, mutta eipä taida uni tulla... ja sitten kun takana on monta huonosti nukuttua/valvottua yötä, niin on jo vähän "ylipirteä" tai jopa vähän sekava olo.

Ymmärtäähän sen, että silloin menee ihminen pahasti yli unien kaikella tapaa. Eilen täällä joku sai neuvoksi lukea lakikirjaa, ja jos ei ole niin puhelinluetteloa, ja jos ei muuta keksi niin romaania ylösalaisin...

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
soitittekste ensin sairaalaan vai lähtikö mies suoraan sinne - eli mitä sieltä sanottiin jos sanottiin? Onko teiltä pitkä matka?

Mies lähti vaan sinne, kun sielä on ainut päivystys. Muutama kymmenen kilometriä on täältä matkaa. Eniten inhottaa se, kun nuo kaikki oli jo parantumaan päin ja sitten yhtäkkiä nousee noin korkeat kuumeet. Nyt mä ravaan yläkerrassa tarkistelemassa muita lapsia, vanhin on nyt parhaimmassa kunnossa, toivottavasti jo parantumaan päin.

me otettiin lapset meiän huoneeseen nukkumaan niin on helpompi tarkkailla, ja saa iteki vähän es nukuttua... lisäks mä oon iteki kipee niin en jaksais rampata ees taas

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei :(:
se pelottava tautiko?

En tiedä, enkä oikeen välitäkään. Tauti kun tauti. Kunhan nyt vaan saisi kaikki kuntoon... ja nyt tuntuu, että minäkin sairastun.

Nyt kuules ihan tietoisesti kaikki hiilarit minimiin!
http://www.terveydenhoitouutiset.fi/thu0203/3.htm

Syökää munakasta, voita luomulihaa ja leipäjuustoja tai kypsytettyjä luustoja:-)

Poika tuli jo yöllä kotiin, pulssi oli tasaantunut ja happiarvo hyvä. Käskettiin edelleen seurailla vaan, eli ei yhtään viisaammaksi tultu. Jotenkin jäi vaivaamaan, kun eivät edes crp:tä ottaneet. Vieläkin on kuumetta 38,5-39. Huomenna uusi soitto lääkäriin, jos ei ala helpottaa.
Ja kaiken hyvän lisäksi tänään myös minä ja mies sairastuttiin :|

Yhteistyössä