Kamala pahoinvointi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pms?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pms?

Vieras
Siis en voi olla mitenkää raskaana, ja minulla on ihan samanlaiset oireet kuin kahdessa edellisessä raskaudessani. Kauhea pahoinvointi (ollut jo viikon) oksentanut olen muutaman kerran, flunssainen olo, väsyttää, kiukuttaa!! Ja kuukautiset ovat alkamassa tälläviikolla. Onkohan nyt kyse sitten pms-oireista? Ihan kauheaa.. Viimeksi oli myös ennen kuukautisia aika samoja oireita mutta huomattavasti lievempiä.. Melkeen sänkypotilaana joudun olemaan nyt.. :(

Minulla on ollut muutamassa kierrossa ihan samaa, ja se on kauheeta. En keksinyt mikä oloa helpottaa, paitsi ehkä usein ja vähän syöminen sekä ulkoilu hiukan. Itselläni ei onneksi joka kierrossa tuota oireilua tule. Tässä kierrossa oli oviksen aikoihin ihan kauheaa pahoinvointia, en tiedä oliko sitten joku tauti joka sattui vain siihen saumaan... Joskus olen lääkärin kanssa asiasta jutellut ja ilmeisesti kyse on siitä että olen niin herkkä hormoniheilahteluille (minulle ei sovi mikään hormonaalinen ehkäisykään).

Mulla loppu nuo oireet lähes tyystin, kun aloin käyttää magneettiterpauttisia koruja. Lisäksi todella kivuliaat kuukautiset on helpottaneet kun käytän menkkojen aikaan lisäksi sellasta vahvempaa paikallismagneettia. Kaikille ne eivät tietysti vaikuta, mutta suosittelen kokeilemaan! =)

Yhteistyössä