kamala olo :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nyt harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nyt harmaana"

Vieras
raskauspahoinvoinnista siis kyse... viikko sitten sunnuntaina plussasin, sitä ennen olin ollut toooodella väsynyt, ja palelin myös. kaksi viikkoa oli menkat myöhässä kun testin tein, ja vahva plussahan se oli. nyt on ihan kamala olo....
ensin oli pahoinvointia vaan iltapäivällä/illalla, ja joka päivä se lisääntyy ja pahentuu... ei oo enää hetkeäkään päivässä, jolloin ei oksettaisi... kahtana aamuna nyt heränny viiden jälkeen ku on niin huono olo, ja viime yönä en ees saanut nukuttua :/ päätä on särkenyt viikon... ihan kamalaa.

tää on kolmas raskaus, ja kahdessa aikaisemmassa ei oo ollut näin rankkaa ekat viikot.

mietin jo, et montakohan siellä masussa asustelee ;) :D onko muita kellä on voinut todella huonosti alkuraskaudesta? kauanko teillä kestänyt ennen ku helpottanut?

t. vakkaripalstailija harmaana =)

Mulla oli kans. Yhtä tuskaa oli esim. syöttää lapsia kun oksentamassa piti käydä jatkuvasti. Keskivaiheella olin elämäni parhaassa kunnossa mutta sitten loppuraskaudessa alkoi taas ja se huono olo jäi sitten sinne synnytyssaliin. :)

Kun odotin toista lastamme, niin mulla oli 24/7 pahoinvointi. Yölläkin heräsin kamalaan oloon, oksennus tuli harvoin, eikä sekään oloa helpottanut. Yökkäilyä oli jatkuvasti, kaupassa käyntikin yhtä tuskaa. Viikolla 6 se alkoi ja viikolla 17 helpotti...
Ainut mikä mulla autto, oli jääpalojen imeskely.

Voimia! :)

kiitos =) voimia tässä tarvitaankin. aluksi syöminen helpotti pahaa oloa vähän, ja olinkin koko ajan syömässä. nyt on niin huono olo, etten pysty syömään mitään. jokainen raskaus on näköjään ihan erilainen, tällasta ei oo aiemmin ollut... hyiii :/ ja joo, mäki oksennan tosi harvoin, mut koko ajan on sellai olo et vois oksentaa :/

toivottavasti ei kauaa enää kestäis....

Yhteistyössä