Kamala olo tulee neutraalin/negan antamisesta =( (huutis)

Pyhä jysäys

Aktiivinen jäsen
13.06.2008
4 298
0
36
Miksi ihmeessä? Onko muita?
Mulla ainakin tulee sellanen "anteeksi mutta kun en oikeesti ollut ihan tyytyväinen, anteeksi anteeksi"-olo.
Äsken mietin varmaan vartin miten kauniisti muotoilisin neutraalin palautteen.

Mä melkein mieluummin jättäisin palautteen antamatta ja kertoisin vaan säpolla asiani kuin kirjoittaisin sen ikävämmän palautteen. Aina kuitenkin oon palautteen antanut, mutta miks se niin kamalalta tuntuu? Onneks tooosi harvoin joutuu neutraalii/negaa lykkäämään.

Nytkin kyseessä housut, jotka piti olla uudenveroiset, vain pestyt ja laput leikattu irti. No niissä oli rasvatahroja toisessa polvessa ja toisessa reidessä. Myyjä sanoi ettei sellasia ollut huomannut ja ne oli tosi selvät tahrat.
No nyt mä sit tunnen lievää syyllisyyttä antamastani neutraalista :headwall:

No älä turhaan tunne! Eihän niillä palauteilla ole mitään tekoa, ellei niissä pysytä totuudessa. Tarkoituksenahan on juuri kertoa kauppakumppanin luotettavuudesta ja kaupan sujuvuudesta. Saapahan seuraavat ostajat tehdä ostopäätöksensä oikean tiedon valossa eikä siinä uskossa että kaikki sujuu aina hyvin. Tiedä kuin paljon siellä seikkailee huonon tavaran myyjiä, joille kukaan ei uskalla antaa totuuden mukaista palautetta, näin luulen...

Älä tunne! Sie oot antanut neutraalin ihan aiheesta, monet varmasti olisivat tuossa tilanteessa antaneet negankin. Jos mulla myyjänä olisi tommonen moka (vai mahtoikohan ihan suoraan valehdella?) käynyt, olisin 100% varmuudella ehdottanut ostajalle kaupan purkua tai ainakin antanut reilua alennusta.

Mä en ymmärrä, mikä niissä rehellisten ilmoitusten tekemisessä on niin vaikeaa...:headwall:

No JOS olet yrittänyt asiaa selvittää myyjän kanssa ja hän ei ole ollut yhteistyökykyinen tai halukas korvaamaan virhettä, siinä tapauksessa neutrasali tai nega on ihan paikallaan, jos kohde tosiaan on kuvauksesta poikkeava, MUTTA jos kuulut näihin ostajiin, jotka lyövät suoraan neutraalin yai negatiivisen, ottamatta yhteyttä myyjään, tapasi on todella tyly.

Virheitä sattuu IHAN jokaiselle ja jokaisella on oikeus korjata virheensä, jos on ohi silmien mennyt jokin silmäpako taio tahra. KUKAAN EI OLE TÄYDELLINEN :).

Henkilökohtaisesti en edes enää keskustele sellaisten ostajien / myyjien kanssa, joiden tapa hoitaa asiat on palautteiden kautta!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No JOS olet yrittänyt asiaa selvittää myyjän kanssa ja hän ei ole ollut yhteistyökykyinen tai halukas korvaamaan virhettä, siinä tapauksessa neutrasali tai nega on ihan paikallaan, jos kohde tosiaan on kuvauksesta poikkeava, MUTTA jos kuulut näihin ostajiin, jotka lyövät suoraan neutraalin yai negatiivisen, ottamatta yhteyttä myyjään, tapasi on todella tyly.

Virheitä sattuu IHAN jokaiselle ja jokaisella on oikeus korjata virheensä, jos on ohi silmien mennyt jokin silmäpako taio tahra. KUKAAN EI OLE TÄYDELLINEN :).

Henkilökohtaisesti en edes enää keskustele sellaisten ostajien / myyjien kanssa, joiden tapa hoitaa asiat on palautteiden kautta!

Kyllä mä aina eka otan säpolla yhteyttä myyjään, näin toivon tehtävän myös mulle sillon kun jotain myyn jos ostaja ei oo tyytyväinen.
Nopeesti myyjä vastasikin tässä tapauksessa, pari meiliä vaihdettiin, mutta ei ehdottanut korvausta tai kaupanpurkamista, suositteli tahranpoistajaa! :D
Ja kertoi ettei ollut tahroja huomannut. tiedä sitten puhuko totta vai ei.
Ne on näitä akkain rättikauppoja! :whistle:

Yhteistyössä