Kamala morkkis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wäääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wäääh

Vieras
Mulle tulee ajoittain, kuin tyhjästä, kamala morkkis kun mietin asioita mitä on tullut tehtyä nuorena ja typeränä. Siis alkaa hävettää ihan mahottomasti, vaikka tapahtuneista on aikaa melkein 10 vuotta.
Kyseessä lähinnä bilettäessä tapahtuneita asioita, (mies)sekoiluja... Sellaista jota todellakin olisi voinut jättää tekemättä. Silloin kun nuo tapahtui (nuorella aikuisiällä tapahtuneita toilailuja), niin toki vähän hävetti jälkeenpäin mutta en tajunnut hävetä asiaa silloin yhtä paljon kuin nyt, kun oikeesti iskee tajuntaan miten urpo sitä onkin tullut oltua!
Kääk, että voikin hävettää! Mitähän ihmiset jotka tuolloin oli menoa näkemässä, ajattelee minusta nyt jos sellaisiin törmäisi..?
Onko muilla tällaista?? :(

Kyllä mä koen sillon tällön valvepainajaisia joistain tosi vanhoista tosi noloista tilanteista.. Sillon yritän tehokkaasti saada itseni ajattelemaan jotain muuta!!!
Vaikka sitä on nuorena typerä ollutkin niin en nyt silti ihan hirveesti häpeä nuoruuden toilailuja, mutta jotkin tilanteet, millon missäkin elämänvaiheessa, on jääny kalvamaan mielen syövereihin näinä sillon tällön mieleen nousevina painajaisina..

morkkis? ei kai sitä tehtyä saa tekemättömäks millään. mut se miten siihen suhtaudut, niin siihen saa vaikutettua... Voihan sitä surkutella ja olla nolona. Ei se tapahtunutta muuta :) 10 vuottakin vanhat asiat varmaan voi olla muilta unohtuneita, mut sulle jääny jostain syystä jumittamaan päähän.

Suosittelen vähintäänkin vetämään ranteet auki. Kokeile lusikkaa, niin on haastetta.

Ei ole hyvä olla helppo!
Mä olin se läski ja ruma (vaikka siis oikeasti ihan ok näköinen ja mukava ) muija silloin nuorena.
Ja siis tämä ajatus oli lähinnä mun pään sisäinen eikä vastannut todellisuutta. Minulla siis oli huono itsetunto.
Silloiset hyvännäköiset tytöt jakelivat pesää ihan huolella ja kyllähän se helppo toosa kelpasikin pojille.
Nykyään he sitten joutuvat häpeilemään kun vanhat hoidot tulevat ravintolassa pöytään vonkaamaan helppoa piparia kun istuvat iltaa miehiensä ja ystäväpariskuntiensa kanssa.
Minulla on sensijaan hyvän naisen maine. Siis sellainen että tämä rouva ei ole itseään jaellut ympäri kyliä koskaan. Ja siitä olenkin ylpeä.
nuorena en vielä ymmärtänyt että tämä asia kääntyy vielä minun edukseni. Hyvä minä :)

Yhteistyössä