Kamala miten pitkä vatsatauti...huhhuh..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulpukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Ulpukka

Vieras
Täällä on noroiltu viikko sitten maanantaista ja loppua ei taida näkyä..eli ripulia, vatsan murinaa, järkyttävää päänsärkyä ja lämpöilyä..välissä ollut muutama parempi päivä kunnes taas..onko vinkkejä, miten tästä selviää, alkaa jo itku tulla kun ei enää jaksaisi pöntöllä istua ja potea huonoa oloa.

Lääkärissäkin jo vierailtu, tulehdusarvot ok, joten virusperäinen. Pitäisi toipua pääsiäiseksi, olisi juhlat tulossa..niitä odotellessa ja pelätessä että pääsiäinenkin menee sängyn pohjalla... :(

No ei tietenkään, jos ei tästä vähitellen olo parane ja ainakin kolme oireetonta päivää ennen juhlia. Mut alkaa olla jo melko huonossa hapessa itse kun ei voi ruokaa edes ajatella..örp.

kyllä tää noroa on..muut perheenjäsenet jo pitäneet lyhyemmällä kaavalla, minä vain halusin sitten tehdä tästä sen vaikeamman ;) Vaikka ei kyllä yhtään naurata..juhlat on onneksi vasta ensi maanantaina ja todellakaan ei ole tarkoitus lähteä, jos tämä ei nyt pian päätä parantua..

Alkuperäinen kirjoittaja saivartelija:
Ai että on testattu noroksi, muutenhan sitä ei voi tietää;)

Just myös ajattelin, että mistä ihmeestä voi tietää onko noroa vai rotaa. Molempia liikkeellä. Noron oireet kestää 1-3 pv ja rota 3-14 pv.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja saivartelija:
Ai että on testattu noroksi, muutenhan sitä ei voi tietää;)

Just myös ajattelin, että mistä ihmeestä voi tietää onko noroa vai rotaa. Molempia liikkeellä. Noron oireet kestää 1-3 pv ja rota 3-14 pv.

Plus monia "tavallisia" viruksia..

No rota tai noro, ihan sama tällä hetkellä mikä on :) .mut jos yksi selviää yhden yön oksentelulla ja lapset samoin parin päivän huonolla ololla, niin en kyllä rotaksi veikkaisi. Minä vain huonovatsaisena muutenkin sitten pidän tosiaan taudin sitkeästi mukanani. Ja niitä vinkkejä olisin vailla, jos jollakin olisi hyviä. Maitohappobakteerit jo kehissä, buranaa päänsärkyyn, osmosalit juotu, banaanit, paahtoleivät ja kiisselit tulevat jo korvista...

..ja itseasiassa nuorimmainen sai rotarokotteen ja sairastui silti tähän tautiin..eli noron puolesta puhuu sekin, vaikka tietysti nuo rokotteet 100%:sta suojaa anna..

Yhteistyössä