Kamala juttu iltasanomissa (otsikkoa muutettu toivomuksesta)

Ei helvetti mitä pentuja! Jos mä oisin noiden äiti, en myöntäis enää omaksi, saisivat muuttaa hevon kuuseen kotoa!!!!!!
Hyi helvetti mitä tóuhua!! Raivo nousee pintaan! |O

Alkuperäinen kirjoittaja av:
Eikö tästä ollut jo pitkä ketju, mihin se hävisi?

Toisen kerran vastaan. Oli pitkä ketju joka meni siivottavaksi koska se äityi erittäin provosoivaksi "verta nenästä"-tappeluksi ja osittain rasistiseksi ketjuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

Toisen kerran vastaan. Oli pitkä ketju joka meni siivottavaksi koska se äityi erittäin provosoivaksi "verta nenästä"-tappeluksi ja osittain rasistiseksi ketjuksi.

oho, sori, en tienny että samasta aiheesta on alotus ollu jo tai että on menny kommentointi asiattomaksi.
Poista toki tämä, jos niin parhaaksi näet =) vaikka varmuuden vuoksi

Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

oho, sori, en tienny että samasta aiheesta on alotus ollu jo tai että on menny kommentointi asiattomaksi.
Poista toki tämä, jos niin parhaaksi näet =) vaikka varmuuden vuoksi

eipä tässä mittään poistelemmaan :) toki suap keskustella :) poistellaan sitten kun on aihetta(jos on )

Mä en sano tätä millään pahalla, mutta pieni toivomus olisi, että voisko näitä otsakkeita muokata vähän siistimmiksi? Mä ymmärrän hyvin, että ihmiset haluaa näistä asioista puhua, mutta sit on myös tämmöisiä kuten minä joita ahdistaa nää kaikki ikävät jutut ja koittaa viimeseen asti vältellä niitä niin musta ois vaan kiva jos koko raakuus ei tulis heti otsikossa silmille, kun en tahtoisi niistä kuulla ja tietää, kun ahdistaa... Sori. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Joo suljetaan vaan silmät. musta ainakin tuo on hyödyllinen tieto, koska asun tässä ihan lähellä ja haluan lapseni olevan turvassa.

En tarkoita, että pitää sulkea silmät tai että asioista ei saisi puhua, mutta ei kaikki jaksa tai halua aina näitä negatiiviisia asioita vatvoa ja lukea...
Jos se on sit niin iso asia ilmaista asiaa vähän siistimmin missä ei koko tapahtuma oo jo otsikossa niin ei mahda sit mitään...

Juuri luin tapauksesta ja ihan kaamealta tuntuu, oma poika on juuri 5v. :/
Jotain on pahasti, todella pahasti pielessä jos lapset noin rajusti ja raa'asti pahoinpitelevät. :(
Puistattaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Mä en sano tätä millään pahalla, mutta pieni toivomus olisi, että voisko näitä otsakkeita muokata vähän siistimmiksi? Mä ymmärrän hyvin, että ihmiset haluaa näistä asioista puhua, mutta sit on myös tämmöisiä kuten minä joita ahdistaa nää kaikki ikävät jutut ja koittaa viimeseen asti vältellä niitä niin musta ois vaan kiva jos koko raakuus ei tulis heti otsikossa silmille, kun en tahtoisi niistä kuulla ja tietää, kun ahdistaa... Sori. :ashamed:

Ai, täällä oli toinenkin toivoja.
Mun mielestä otsikkoa tosiaankin saisi siistiä.

Yhteistyössä