Kamala HIV pelko vastuuttoman miehen ansiosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..............
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..............

Vieras
Eli "miesystävä" jota olin tavannut, oli joskus käynyt ulkomailla huorissa, päin naamaa valehteli käyneensä sen jälkeen testeissä kuitenkin. Siis suoraan valehteli, "joo mä kävin 3kk matkan jälkeen testeissä" ja sitten kun seksiä oltiin harrastettu, tämä paljasti että "en mä käynykkään testeissä sori jos olin epäselvä". Siinä vaiheessa suutuin todellakin ja mies alkoi haukkumaan mielisairaaksi ja että mun pitäisi tappaa itseni kun kehtasinkin suuttua.
Että vitun kivaa, kumi oli käytössä mutta heppu oli "säilyttänyt niitä autossa", joten edes niiden toimivuudesta ei voi olla niin varma jos ne on jossain auringonpaahteessa lojuneet vuositolkulla.
Sanomattakin selvää että kyseiseen pimahtaneeseen ihmiseen en ole missään tekemisissä enää. Karmeeta odotella vielä melkein 2kk että pääsee testeihin ja hiv:in takia ei sitten parisuhteeseen kukaan haluaisi :(
Vähänkö puistattaa, että joku mies voi riskeerata toisen ihmisen terveyden valehtelemalla, nimittäin jos kumi olisi hajonnut niin viimeistään silloin olisi voinut tarttua kaikki saasta.

Eli "miesystävä" jota olin tavannut, oli joskus käynyt ulkomailla huorissa, päin naamaa valehteli käyneensä sen jälkeen testeissä kuitenkin. Siis suoraan valehteli, "joo mä kävin 3kk matkan jälkeen testeissä" ja sitten kun seksiä oltiin harrastettu, tämä paljasti että "en mä käynykkään testeissä sori jos olin epäselvä". Siinä vaiheessa suutuin todellakin ja mies alkoi haukkumaan mielisairaaksi ja että mun pitäisi tappaa itseni kun kehtasinkin suuttua.
Että vitun kivaa, kumi oli käytössä mutta heppu oli "säilyttänyt niitä autossa", joten edes niiden toimivuudesta ei voi olla niin varma jos ne on jossain auringonpaahteessa lojuneet vuositolkulla.
Sanomattakin selvää että kyseiseen pimahtaneeseen ihmiseen en ole missään tekemisissä enää. Karmeeta odotella vielä melkein 2kk että pääsee testeihin ja hiv:in takia ei sitten parisuhteeseen kukaan haluaisi :(
Vähänkö puistattaa, että joku mies voi riskeerata toisen ihmisen terveyden valehtelemalla, nimittäin jos kumi olisi hajonnut niin viimeistään silloin olisi voinut tarttua kaikki saasta.

Ei vittu! Haukku hulluks miten se nyt niin ?

[QUOTE="vieras";27017339]Ei vittu! Haukku hulluks miten se nyt niin ?[/QUOTE]

Vaikea sanoa. Mulla ei kai ollut oikeutta kritisoida hänen touhujaan ja sitä paitsi hänen mielestään "riskit kuuluu elämään". Varmasti testeistä valehtelu onkin sitä elämää ja on ihan ok riskeerata myös muita ihmisiä heidän tietämättään.

Nämä on niin ikäviä juttuja.

Olen joutunut seuraamaan yhden tutun miehen toilailuja, että oikein vihaksi pistää.
Äijä tekee lomamatkoja sinne sun tänne ja käy aina huorissa.
Kuminkäyttöönsä en ole perehtynyt.
Ikävintä koko tilanteessa on miehensä harrastuksesta tietämätön puoliso.

Miksi ihmiset jotka aikovat suhteeseen, eivät käy molemmat testeissä ENNEN kuin harrastavat seksiä? Ei voi niin kiire olla... Ja uudet testit 6 kk kuluttua jos suhde kestää ja kumi aiotaan jättää pois käytöstä...

elää valheessa! Se kuka sitä kahtoo pitää olla joko hullu tai tosi vahva sielu! Ja tietää elämästä muutakin kuin se että miks eletään ja miks joku tekee noin?

Varmasti kamala tilanne. HIV tarttuu onneksi todella huonosti mutta uskon että pelottaa todella paljon. Itsekin pelkään kuollakseni kaikkia tauteja joten ymmärrän kyllä paniikin. Kannattaa myös testauttaa herpeksen vasta-aineet ja c-hepatiitti normi sukupuolitautitestien lisäksi. Onneksi et enää tapaile vastuutonta idioottia..kannattaa ylipäätään vältellä niitä maksullisissa käyviä miehiä, heillä tuntuu usein olevan aika välinpitämötän suhtautuminen naiseen ja hänen toiveisiinsa ja turvallisuuteensa. Kondomikaan ei kaikelta suojaa. Varmaankin turhaa sanoa, mutta yritä rauhoittaa mielesi HIV:n suhteen, se tosiaan tarttuu hyvin huonosti. Voimia!!

todennäköisyys että sinulla olisi hiv on hyvin pieni. ensinnäkin se ettei ole edes tietoa onko kumppanilla mitään, se että käytitte kortsua ja sitten se, että suojaamattomassakin yhdynnässä hiv-positiivisen kanssa ei aina saa tartuntaa. käsittääkseni on olemassa kumminkin jonkinlaisia pikatestejä joita voidaan ottaa ennen 3 kuukautta mahdollisesta tartunnasta.

Yhteistyössä