?
...
Vieras
Mua on alkanut ahdistaa ajatus esimerkiksi siitä kun lapseni alottaa koulutaipaleen. Kun joutuu yksin menemään kouluun, mitä jos joku sairas ihminen tulee ja tekee lapselle jotain.. vie mukanaan ja... Näitä juttuja aina välillä saa lukea uutisista.. :/ Mitä lähemmäksi kouluikää tulee niin sitä enenmmän olen alkanut kelailemaan. Mietittekö te äidit samanlaisia vai olenko vain ylihysteerinen??
Sitten muutenkin pelottaa ajatus että joku tekisi lapselle jotain pahaa. Nytkin taas iski tuo pelko kun luin noita palstalaisten kamalimpia muistoja lapsuudesta
Kotonamme ei mitään tietty ole mutta pelotus iskee kun alkaa ajattelemaan liikaa, esim jos lapsi hoidossa tms... Ääääh! Kun lapsi alkaa kulkemaan itse kavereilla, mitä jos siellä... Miten sitä voisikin suojella omiaan parhain mahdollisin keinoin? Ja se tieto että eihän sitä voi, mitä enemmän lapsi kasvaa ja alkaa liikkumaan omin päin.
Mietittekö te koskaan tällaisia asioita? :/
Sitten muutenkin pelottaa ajatus että joku tekisi lapselle jotain pahaa. Nytkin taas iski tuo pelko kun luin noita palstalaisten kamalimpia muistoja lapsuudesta
Mietittekö te koskaan tällaisia asioita? :/