Kalvojen puhkaisusta.. saako sitä

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
voi ei
öö oikeestikko?

kalvot voi puhkasta siinä vaiheessa kun kohdunsuu auki. älä nyt hullu mene ite sörkkimään kun et asiasta näköjään mitään tiedä... kai sinne pimpsaan voi jonkun tikun työntää jos haluu omasta ja lapsensa hengestä välttämättä päästä..
 
huu
Pahimmillaan toki siis sikiö vaurioituu pahasti ja syntyy joko kuolleena tai pahasti vammautuneena ja tai saat pahan tulehduksen aikaan vauvalle josta seuraa siis myös em. asioita :headwall:
 
huh
Ja kysymykseesi "onko siitä haittaa" niin kyllä on, etenkin liian aikaisin tehtynä. Siitä meinaan todennäköisesti seuraa synnytys. Ellei seuraa, niin ainakin infektio siitä tulee, kun kalvojen reiästä pääsee bakteereja lapsiveteen. Siinä olette sitten molemmat kuurilla, niin sinä kuin vastasyntynyt vauvakin. Antibioottikuurikaan ei ole vauvalle ihan kaikkein paras juttu
 
huu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no tiedoksi siis että en ole niitä puhkaisemassa!! kysyin muuten vain.
Juu ennevanhaan tehtiin abortti työntämällä sukkapuikolla tai muulla terävällä kohtuun, siinä sitte meni lapsilykky ja aika usein kuoli se nainen siihen joko vuotoon tai sitte pahoihin tulehduksiin. Että oikeesti :eek:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no tiedoksi siis että en ole niitä puhkaisemassa!! kysyin muuten vain.
mua kiinnosta tietää, mitäpä mieltä olit itse asiasta, ennenkun kysymyksesi kirjoitit? ajattelitko et näin vois tehdä?
siis en ajatellut että itse näin tekisin, mielenkiinnosta vain kysyin ja olis pitäny kirjottaa se ehkä jo tuohon eka viestiin että aikeissa ei ole näin tehdä. kysyin siis vain. en todellakaan ole tekemässä mitään tälläista.
 
Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no tiedoksi siis että en ole niitä puhkaisemassa!! kysyin muuten vain.
Nyt on kyllä pakko kysyä, että miten ihmeessä sulle tuli tällainen kysymys edes mieleen?
Luin kaikkia mahollisia palstoja ja tulipas sitten yhdestä ketjusta mieleen.
Vastauksena kysymykseesi - sitten kun synnytys on jo käynnissä ja tulee kunnon supistuksia, niin ne voi puhkaista ponnistamalla. Muuta keinoa en suosittelisi, vaikka millä palstoilla sanottais mitä :D
 

Yhteistyössä