Kaluste-galluppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maskusta meillä on nyt ostettu. Siellä on yksi kiva myyjä joka meille on noita myyny, en tiedä yhtään sen halvemmalla mutta sohva on ostettu sieltä, samoin keittiön ruokaryhmä ja nyt käytiin tilaamassa sänky kanssa. En muista merkkiä/mallia, mutta viime syksynä se oli tarjouksessa, joulun alla ostettiin ja hinta ja laatu ainakin tällä erää ihan ok. Ei tuosta sen pidempää käyttökokemusta vielä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Mistä olette hankkineet keittiökalusteet? Olitteko tyytyväisiä laatuun, hintaan, palveluun jne?

Vai tarkoititko KIINTEITÄ keittiökaapistoja?

Ne taitaa olla Keittiötukusta ja en ole tyytyväinen laatuun, hinnasta en tiedä kun on ostettu talo valmiina. Mä olen teettäny paikallisella pikkupajalla kaksi keittiötä ja olen ollut tyytyväinen sekä hintaan että laatuun.

Aka-Keittiöt. Tykkään tosi paljon...samaan pakettiin otettiin kylppärienkalusteet ja khh:nkaapit.
Edullinen mesta ja ovi/värivalikoimaa löytyy.
Palvelu on ystävällistä ja nopeaa. Voin suositella lämpimästi=))))

Puustellista. Hintaan olen tyytyväinen siihen nähden mitä saimme. Laatu ei ollut ihan ykköstä heti ja puustelli joutuikin joitain osia toimittamaan useampia, ennen kuin saatiin laadullisesti hyvää. Palvelu pelasi!

Kempeleen kalustetukkuun ei kannata kenenkään mennä, siellä ei saa palvelua. On täysin huumoriton kaveri myymässä, ei kestä tingata yhtään, suuttuu kun ehdotin 20 €:n pyöristystä loppusummaan ! Todella törkeää, käski mennä muualle ja kävelee pois ! Turvesuolle pysyvästi tuollainen kaveri joutais !

Yhteistyössä