kalusta kyselen

  • Viestiketjun aloittaja Mä tässä
  • Ensimmäinen viesti
Mä tässä
elikkä kysymys kuuluu.
Kun mies makaa selällään ja hällä seisoo, niin onko kalu pystyssä vai vain sivussa.
Miehelläni usein seksin aikan kun vaihdamme asentoa, se onkin vain sivussa. Eikö seiso kunnolla?
 
vakioinen
Sillailla makaa vähän vinossa mahaa kohti, eli selvästi kovana mutta ei tietystikään kattoa kohti tökötä jos ei kädellä pidä. Jos teillä ei seksissä ole ongelmia kestävyyden ja seisokin suhteen, anna osoittaa vaikka lattiaan jos muuten toimii :flower:
 
vakioinen
Lissäänpä vielä että olen tässä ikäni aikana katsonut pokea satoja tunteja, kun se on vaan mun juttu... ja niissäkään ei kyllä yhdelläkään adoniksella ole kattoon seisokki osoittanut, vaan kyllä se sinne mahan ja nivusten suuntaan kovanakin "pötköttää"!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 21:46 Mä tässä kirjoitti:
Ei ole ongelmia ollut.

Ajattelin vain että enkö enään ole niin haluttava, kun en ole ennen moista juttua huomannut.
No, olkon kai sitten ..... =)
hei äläs höpötä! miehillä sitä paitsi iän myötä erektio "laskee" eli kun 18 vuotiaana kalu melkein sojottaa kattoon niin kolmekymppisenä se enää osoittaa vaakatasoon. Ja sit vaikka kuusikymppisenä on melkein alaspäin vaikka seisokki onkin. Sun miehellä varmasti seisoo, koska jos ei seisois, ei yhdyntä onnistuis! Ei löysää kalua voi työntää minnekään. Eli kovuus ratkaisee :D
 
Kun mies seisoo ja kalu seisoo, mielestäni kaikista kiihottavimmalta näyttää sellainen kalu, jonka kulma on navasta noin 45 astetta alaspäin. Seisoessa 90 asteen suorakulma eteenpäin on myös ok, kun ikää tulee! Kiinnostaa näky, jossa kalu uhmaa maanvetovoimaa. Sitten masentaa, kun kalu kovettuu, mutta asettuu alaspäin maanvetovoiman mukana. Ihan kuin potenssi ei olisi aivan kohdallaan. Taidan olla vähän hassu..., mutta joillakin miehillähän seisokki osoittaa alaspäin ja ei kalu silloin kyllä ole niin kovana kuin ylöspäin sojottava, jota mies kykenee jopa heilauttamaan vasten vatsaansa. Löysempää voi olla vaikea ohjata sisäänkin, eikä siitä saa kunnon vastustakaan. Makuuasennosta en sano mitään. Haluan nähdä miehen seisaaltaan. No naisistakin löytyy tiukempia ja löysempiä. Miehetkin voivat treenata lantionpohjan lihaksiaan. Lihominenkin voi heikentää potenssia, joten mieskunto kohdalleen.
 
näin meillä
maatessa kun kalu on kovana niin terska on noin 5 senttiä navasta kattoon päin ja kun mies seisoo kalu osoittaa taivasta kohden.kyllä meilläkin puol jäykkänä voi olla sivulle päin.
 
kova kalu
juu seisoo ihan ylöspäin, eli jos itse seison lattialla niin kalu sojottaa ihan psytyssä siis nuppi kohti kattoa. ja on kova kun kivi. ikää on 36vuotta ja aina on seisonut ihan uljaasti pystyssä.

joskun on hankala kun duunaa takaa päin niin vaimo valittaa että tulee kohta selästä läpi. muuten kyllä hyvä peli
 

Yhteistyössä