Onhan ne uimahallien siivoojat ihan tavallisia ihmisiä, musta on aivan luonnollista, että voivat hiukan vilkaista miesten varustusta. Itse olen innokas uimari, joten käyn usein uimahalleissa. Oma penikseni on ympärileikattu, suurehko 15cm lepotilassa ja kavoitusta pidän vain nimeksi. Kyllähän siivoojilla on montakin kertaa ollut jopa jotain kysyttävää esimerkiksi, hei jäiks sulta tää shamppoopullo tonne hyllylle... Tottakai sen huomaa, kun silmät vilkuilee aika alas... Tavallaan otan sen kai jotenkin kohteliaisuutena, en ainakaan mitenkään loukkaannu... Saunaillat ja turkkilaiset saunat, eihän niihin voi mennä, jos jotenkin häpeilis aisaansa... Kolme kertaa olen mennnyt hämilleen tällaisissa yleissauna tilanteissa, kun oudot miehet ovat alkaneet kysellä nimenomaan uimahallissa, että kylläpäs on iso ja suonikas, taitavt tytöt aivan villiintyä... Tai, että onpas pojalla aikamoinen mela... No, toisaalta, voisihan sitä olla menemättä tällaisiin paikkoihin, jos se alkaisi liikaa haitata tai ahdistaa.