Kalu pohjaan asti....

• Viestiketjun aloittaja juulia-69
  • Ensimmäinen viesti
juulia-69
Hei kaikki miehet! Kertokaas tuntuuko naiminen paremmalta jos naisella sellainen pillu että kalu menee ns.pohjaan asti? Tai siis jos teidän mulkku on sen kokoinen että osuu pohjaan? Miltä se miehestä tuntuu? Itse pidän siitä että iso kalu työntyy pilluuni siten että se melkeinpä sattuu pohjaan paukuttaessa, kuitenkin se on ihana nautinto ja pieni kipu vaan plussaa. Ja tuntuu paremmalta kuin pienempi muna joka ei yllä pohjaan asti!

Sivupersoona.
No mistä se pohja sitten löytyy?
Jos lähdetään liikkeelle siitä, että emätin on keskimäärin 12 cm ja penis keskimäärin 13 cm, niin silloin keskimäärin kaikki ylettyvät pohjaan asti. Eikö niin?
Mutta tämän jälkeen varmasti jokin henkilö väittää emättimen olevan venyvä. Mikä varmasti pitää paikkansa. Eihän sinne muuten isommat mahtuisikaan. Iso siis työntää sitä pohjaa edellään. Ja siitä johtuen kohdistuu suurempi paine sinne pohjaan. Ilmeisesti tuo paine tuntuu naisesta nautinnolliselta. Minusta sillä pituudella ei ole merkitystä. Omien kokemusten mukaan emätin kyllä mukautuu peniksen koon mukaiseksi, kunhan työntöjä ei aloiteta liian aikaisin. Se ei vielä riitä, että nainen on kostea, vaan naisen elimen turpoaminen pitää tapahtua ensin. Nyt kun sinne työnnän tuon 13 cm:n, niin kyllä tuntuu puristusvoimaa olevan. Siitä ahtaudesta minä tykkään ensisijaisesti ei niinkään syvyydestä tai pohjasta.

Susanna-62
Mulle on aivan liian pieni 13 cm kalu! Eihän se tunnu missään! Haluan ehdottomasti että miehellä on yli 20 cm mulkku ja pitkä ja paksu pitää olla! Se on ihanan kiimasta kun kalu täyttää pillun kokonaan!! Ja myös minusta tekee gutaa kun tuntuu kunnolla pohjassa asti kun mies työntelee...nam nam...kyllä alkoi tehdä munaa mieli! Olisin jo tässä aivan märkä ja liukas valmiina...

Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja Susanna-62:
Mulle on aivan liian pieni 13 cm kalu! Eihän se tunnu missään! Haluan ehdottomasti että miehellä on yli 20 cm mulkku ja pitkä ja paksu pitää olla! Se on ihanan kiimasta kun kalu täyttää pillun kokonaan!! Ja myös minusta tekee gutaa kun tuntuu kunnolla pohjassa asti kun mies työntelee...nam nam...kyllä alkoi tehdä munaa mieli! Olisin jo tässä aivan märkä ja liukas valmiina...
Mikä tarkoitus sillä on, kun vakonen turpoaa, eli aukko tiukkenee?
Onko teille milloinkaan käynyt sillälailla?

sukupuoli paistaa läpi
Taidat olla pillun takapuolesta tehnyt poika nimeltä Päivi;)

ihmeelliset pillut
Raakel Liekkihän se kertoi yhdessä haastattelussa että hänen pilluunsa menee 20 senttiä kalua ja sitten se ns. hakkaa pohjaan. En tiedä mistä tuo 12-13 cm emättimen pituudeksi on määritelty, mutta ainakaan oma 18-19 senttinen oikein päältä mitattuna ei töksähdä pohjille, eli sellainen VHS-kasetin pidemmän kyljen mittainen, kasetti kullin päälle asetettuna ja sentti vielä päälle kunnon seisokissa. Kalu ei mihinkään pohjaan hakkaa vaikka naisia on monia jo kokeiltu. Ei siis tule mitään pohjakosketusta vastaan vaan menee kuin veitsi voihin pussinrajaa myöden tuntematta että nyt nappaa tai on pohjassa.

Sivupersoona.
Liekö sitä pohjaa olemassakaan. Ainakaan mitään kovaa tiiliseinää. Mutta luulisi naisesta jossain vaiheessa tuntuvan epämiellyttävältä, kun mies mönkii suoliston joukossa.

Rekku,
Minä se en ole koskaan painanut pohjaan.
Sellaista kulmaa ei ole, että kymmensenttinen napsahtaa pillun pohjaan.
Eipähän tartte jarrutella, saa työntää kahvaa myöten:)
Moni nainen sanoo, että varsinkin takaapäin pohjaa helposti, mutta eilenkin sain päästettä takakautta ihan rennosti.

johanon
Alkuperäinen kirjoittaja ihmeelliset pillut:
Raakel Liekkihän se kertoi yhdessä haastattelussa että hänen pilluunsa menee 20 senttiä kalua ja sitten se ns. hakkaa pohjaan. En tiedä mistä tuo 12-13 cm emättimen pituudeksi on määritelty, mutta ainakaan oma 18-19 senttinen oikein päältä mitattuna ei töksähdä pohjille,
No eihän siellä mikään seinä ole. Se on kohdun suu, joka on se pohja. Sen tuntee nainen.

Itse en ole sinne päässyt (kuulemma) :) Sekin vaihtelee, osalle tytöistä riittää 15 cm. osa vaatii enemmän. Eikä siitä kaikki edes pidä.

semmosta
Ja olet mitannu useinkin? 20-senttinen on semmoinen jötikkä ja niin harvinainen, ettei tytöt tiedäkään.

tiuriina
Joo, on turhauttavaa, jos kalu jaa puolitiehen... haluaa vain syvemmalle ja syvemmalle, mutta ei riita...:(((

Kylla se kalun koko vain on tarkeaa, ei siita paase mihinkaan. Tosin eksallani oli sellainen hirviokalu, joka hakkasi pohjaa vaikkei ollut kokonaan sisallakaan, se oli pelottava valilla ja sattui, mutta "oikein kaytettyna" teki kasittamattoman hyvaa, kavely tosin oli hankalaa hanen kanssa seurustellessa;)

Irmeli-62*
Suora kalu, ja mahdollisimman pitkä ja paksu!! Nam....ja komee käyttäjä vielä ja sellanen joka tietää miten sitä pitää käyttää....nam nam....ei alle 20 cm mulle! mun kaverilla on yli 20 cm ja on IHANAAAAAAAAA

85C
Kyllä naisissakin eroja ihan kuin miehissäkin...!
Itselläni on usea mies tökkinyt pohjaan asti ja ei tunnu kivalle...
Nykyisellä kumppanillani on noin 18 cm täydessä juhlakunnossa ja saa pohjaan asti, välillä pitää hieman toppuutella ;)

Jos kaikki alle 20cm vietäisiin makkara tehtaalle niin eihän tänne jäisi mitään...

transut vaatii pitkää, mutta onhan suolikin pitkä
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona.:
Mihin kaikki alle 20 cm:t pitäisi laittaa? Museoon vai käyttökieltoon?
Eli 99 prosenttiä miehistä ;)
Irmeli-62* on nyt tekstistä selvästi lukien poika nimeltä Päivi.

Yhteistyössä