peesiAlkuperäinen kirjoittaja Kamala:Yli vuoden ikäinen, silloin voi juoda jo nokkamukista.
Peesi. Miksi ihmeessä vauvojen pitää "aikuistua" niin aikaisin, että 1.vuotiaalta jo pitää ota kaiki "vauvojen jutut" pois? Tärkeämpää on mun mielestä se, että illalla hampaiden pesun jälkeen ei saa enää muuta kuin vettä.Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Yli 2 vuoden ikäinen.
Miksei vanhemmat voi opettaa lapselleen nokkamukia hyvissä ajoin, helpompaa sen tuttipullon pois ottaminen on, mitä aiemmin sen teet.Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Peesi. Miksi ihmeessä vauvojen pitää "aikuistua" niin aikaisin, että 1.vuotiaalta jo pitää ota kaiki "vauvojen jutut" pois? Tärkeämpää on mun mielestä se, että illalla hampaiden pesun jälkeen ei saa enää muuta kuin vettä.Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Yli 2 vuoden ikäinen.
Olisiko pitänyt jo kuukauden iässä lykätä nokkamuki kouraan vai?Alkuperäinen kirjoittaja liisu:minusta tuttipulloon ei kannata koskaan opettaa.menöö vaa ikenet vinoon.
meillä tuo 1v9kk osaa juoda ihan normaalimukista - on osannut jo kauan aikaa , mutta siltikin "tykkää" ottaa maidon sen pari,kolme kertaa pullosta juoden päivän aikana.Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Miksei vanhemmat voi opettaa lapselleen nokkamukia hyvissä ajoin, helpompaa sen tuttipullon pois ottaminen on, mitä aiemmin sen teet.
Mun lapset on osannut alle vuoden iässä juoda nokkamukista mutta silti tuttipulloa on käytetty lähemmäs 2-vuotiaaksi asti. En mä näe mitään syytä ottaa sitä pulloa aikasemmin pois. Paitsi tietysti palstamammojen mielipide.Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Miksei vanhemmat voi opettaa lapselleen nokkamukia hyvissä ajoin, helpompaa sen tuttipullon pois ottaminen on, mitä aiemmin sen teet.Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Peesi. Miksi ihmeessä vauvojen pitää "aikuistua" niin aikaisin, että 1.vuotiaalta jo pitää ota kaiki "vauvojen jutut" pois? Tärkeämpää on mun mielestä se, että illalla hampaiden pesun jälkeen ei saa enää muuta kuin vettä.Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Yli 2 vuoden ikäinen.
Varmasti tykkää. Mut mä ottaisin sen pullon pois, koko ajan siitä tulee vaan vaikeampaa ja vaikeampaa.Alkuperäinen kirjoittaja endie:meillä tuo 1v9kk osaa juoda ihan normaalimukista - on osannut jo kauan aikaa , mutta siltikin "tykkää" ottaa maidon sen pari,kolme kertaa pullosta juoden päivän aikana.Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Miksei vanhemmat voi opettaa lapselleen nokkamukia hyvissä ajoin, helpompaa sen tuttipullon pois ottaminen on, mitä aiemmin sen teet.
Jos lapsi osaa juoda nokkamukista, niin MIKSI sille tuttipullostakin juomista annetaan? Annatko koululaisellekin nokkamukin, vaikka hän osaa juoda oikeasta lasista?Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Mun lapset on osannut alle vuoden iässä juoda nokkamukista mutta silti tuttipulloa on käytetty lähemmäs 2-vuotiaaksi asti. En mä näe mitään syytä ottaa sitä pulloa aikasemmin pois. Paitsi tietysti palstamammojen mielipide.
tuo oli huumoria,mutta sitähän täällä ei ymmärretä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Olisiko pitänyt jo kuukauden iässä lykätä nokkamuki kouraan vai?Alkuperäinen kirjoittaja liisu:minusta tuttipulloon ei kannata koskaan opettaa.menöö vaa ikenet vinoon.
Koska lapsi haluaa juoda tuttipullosta välillä. Aterialla juoneet mukista ja pyytäessään tuttipullosta.Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Jos lapsi osaa juoda nokkamukista, niin MIKSI sille tuttipullostakin juomista annetaan? Annatko koululaisellekin nokkamukin, vaikka hän osaa juoda oikeasta lasista?Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Mun lapset on osannut alle vuoden iässä juoda nokkamukista mutta silti tuttipulloa on käytetty lähemmäs 2-vuotiaaksi asti. En mä näe mitään syytä ottaa sitä pulloa aikasemmin pois. Paitsi tietysti palstamammojen mielipide.
Niin kuin myös minun vastaukseni. =)Alkuperäinen kirjoittaja liisu:tuo oli huumoria,mutta sitähän täällä ei ymmärretä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Olisiko pitänyt jo kuukauden iässä lykätä nokkamuki kouraan vai?Alkuperäinen kirjoittaja liisu:minusta tuttipulloon ei kannata koskaan opettaa.menöö vaa ikenet vinoon.
Sarjassamme Palstalatteuksia.Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Miksei vanhemmat voi opettaa lapselleen nokkamukia hyvissä ajoin, helpompaa sen tuttipullon pois ottaminen on, mitä aiemmin sen teet.