V
vakkari harmailee
Vieras
täällä tekee kauppansa miehen tekemä, jääkaappi kylmä tonnikala salaatti. makuvettä menee pullotolkulla.. taapero taas napsii keitettyjä makaroneja & herneitä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle ei maistu mikään muu kuin marjat ja jotkut hedelmät :/ Pitäisi yrittää syödä muutakin, kun raskaana olen, mutta kun ei maistu millään.
Alkuperäinen kirjoittaja Blondi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle ei maistu mikään muu kuin marjat ja jotkut hedelmät :/ Pitäisi yrittää syödä muutakin, kun raskaana olen, mutta kun ei maistu millään.
itse en ole raskaana mut itsellä paino laskenu helteiden takia 2kg. kaveri raskaana ja pano laskenu, syöny nyt jäätelöä jota menee paremmin alas
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:mehua, makuvesia seka hedelmia on mennyt kiitettavasti tanaan. ruoaksi meinaan laittaa kalaa. Paistan ahvenfileita, uusia perunoita, joku kermaviilikastike seka salaattia seka saaristolaisleipaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No pakkoko sitä tomaattia on sinne joukkoon laittaa? Voihan se olla erikseenkin.