kalluppi : hellepäivän menyy vai oletteko nestelinjalla ? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmailee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari harmailee

Vieras
täällä tekee kauppansa miehen tekemä, jääkaappi kylmä tonnikala salaatti. makuvettä menee pullotolkulla.. taapero taas napsii keitettyjä makaroneja & herneitä :D

Lihaa. Onneksi kuopuksen kaveritkin tuli käymään, niin voi tehdä lisäksi salaattia. Pakastin nimittäin suli eilen oven jäätyä auki, joten nyt vedetään pihvejä oikein urakalla.

mehua, makuvesia seka hedelmia on mennyt kiitettavasti tanaan. ruoaksi meinaan laittaa kalaa. Paistan ahvenfileita, uusia perunoita, joku kermaviilikastike seka salaattia seka saaristolaisleipaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle ei maistu mikään muu kuin marjat ja jotkut hedelmät :/ Pitäisi yrittää syödä muutakin, kun raskaana olen, mutta kun ei maistu millään.

itse en ole raskaana mut itsellä paino laskenu helteiden takia 2kg. kaveri raskaana ja pano laskenu, syöny nyt jäätelöä jota menee paremmin alas

Alkuperäinen kirjoittaja Blondi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle ei maistu mikään muu kuin marjat ja jotkut hedelmät :/ Pitäisi yrittää syödä muutakin, kun raskaana olen, mutta kun ei maistu millään.

itse en ole raskaana mut itsellä paino laskenu helteiden takia 2kg. kaveri raskaana ja pano laskenu, syöny nyt jäätelöä jota menee paremmin alas

siis ei pano vaan paino

Just söin uusia perunoita, muutama nakki, porkkanaa, varhaiskaalia, kukkakaalia, sipulia ja varsia, auringonkukansiemeniä, kirveliä ja oliiviöljyä+piimää. Vettä menee paljon kans.

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
mehua, makuvesia seka hedelmia on mennyt kiitettavasti tanaan. ruoaksi meinaan laittaa kalaa. Paistan ahvenfileita, uusia perunoita, joku kermaviilikastike seka salaattia seka saaristolaisleipaa.

:p :p Oliks pakko, arvaa vaan alkoiko tekemään mieli just tollasta ruokaa!!!!!!

Yhteistyössä